اخبار داغ

فرماندار سرپل ذهاب:

برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند باید اولویت اصلی مجریان انتخابات باشد

برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند باید اولویت اصلی مجریان انتخابات باشد
نورالدین فرزادی پور گفت: همه با همکاری و همیاری باید برای ایجاد یک فضای بسیار قانونمند، سالم و با آرامش در برگزاری انتخابات تلاش کنیم و این امر مهم از اولویت های اصلی کاری مجریان و ناظران انتخابات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، امروز یکشنبه جلسه مشترک هیأت اجرایی و نظارت انتخابات ۱۴۰۰ با حضور فرماندار و اعضای هیات در محل فرمانداری شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز, ،,

 نورالدین فرزادی پور در این جلسه اظهار داشت: تعامل و هماهنگی و ملاک قرار دادن قانون در تمامی مراحل انتخابات از جمله انتظارات مردم است.

,

فرماندار سرپل‌ذهاب در ادامه تصریح کرد: همه با همکاری و همیاری باید برای ایجاد یک فضای بسیار قانونمند، سالم و با آرامش در برگزاری انتخابات تلاش کنیم و این امر مهم از اولویت های اصلی کاری مجریان و ناظران انتخابات است.

,

وی ادامه داد: برگزاری یک انتخابات سالم موجب، جلب رضایت افکار عمومی خواهد شد و در همین راستا ما باید در جهت هرچه بهتر برگزار شدن انتخاباتی پرشور و جذب مشارکت حداکثری تلاش کرده و از هرگونه سوء گیری پرهیز نمائیم و هر چه جذب حداکثری در انتخابات داشته باشیم به همان میزان منافع ملی تقویت خواهد شد.

,

نماینده عالی دولت در پایان از لزوم هماهنگی و همکاری هیات های نظارت و اجرایی در اجرای انتخاباتی قانونمند و شفاف تاکید کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه