اخبار داغ

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری؛

ثبت نام دانش آموزان امسال الکترونیکی انجام می شود/ طراحی سامانه پیش ثبت نام راهی برای کنترل ازدحام دانش آموزان در مدارس

ثبت نام دانش آموزان امسال الکترونیکی انجام می شود/ طراحی سامانه پیش ثبت نام راهی برای کنترل ازدحام دانش آموزان در مدارس
فرحناز قائد امینی گفت: امسال با توجه به شرایطی کرونایی ثبت نام دانش آموزان به صورت سامانه انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرحناز قائد امینی مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد:  ثبت نام دانش آموزان یکی از اصلی ترین مباحث اموزش و پرورش است که هر سال به صورت حضوری انجام می گرفت اما امسال به دلایل شرایط کرونا سامانه ای طراحی شده که دانش اموزان می توانند از این طریق ثبت نام خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد:  اعتقاد ما بر این است که هرچقدر ثبت نام  دانش آموزان درست و منطقی تر صورت گیرد ، در مباحث بعدی تاثیر گذارتراست .

قائد امینی با بیان اینکه ، امسال با توجه به شرایط خاص و بحث ویروس کرونا و مشکلاکی که برای خانواده ها ایجاد شده از سال گذشته به این فکر افتاده ایم که راه حلی برای جلوگیری از ازدحام دانش آموزان بیابیم گفت: بعد از پیگیری های لازم مقرر شد ثبت نام ها را خود مدارس انجام دهند و نیازی به حضور دانش آموزان و اولیاء نیست.

 وی با اشاره به اینکه سه پایه اول، هفتم و دهم  دانش آموزانی هستند که معمولا" اولیاء به دنبال بهترین مدرسه برای آن ها می باشند اظهار کرد: با ثبت نام در این سامانه کار برای اولیاء راحت می شود.

قائد امینی با بیان اینکه برای طراحی این سامانه همکاران ما از دی ماه شروع به کار کردند عنوان کرد: با تلاش ستاد ثبت نام و فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش سامانه خوب و جامعی طراحی شد.

وی با تاکید بر اینکه  طراحی این سامانه هیچ مشکلی ندارد گفت: در این سامانه شرایط اعلام می شود و از طریق کد ملی و کد پستی پییش ثبت نام در مدرسه انجام و بعد از آن در یک زمان مناسب مدیر با دانش آموز یا اولیاء آن جهت ثبت نام کامل تماس می گیرد.

قائد امینی با بیان اینکه  تمام موارد ریز بررسی ، ثبت نام ها  به نحو احسن انجام و دغدغه اولیا ما  کاملا بر طرف می شود تصریح کرد:  ثبت نام  دتنش آموزان پایه اول از ابتدای خرداد  ، پایه هفتم از اول تیرماه  و برای پایه دهم پیش بینی می شود از 15ر تیرماه آغاز شود.

وی با تاکید بر اینکه بنا داریم تا پایان مرداد ماه ثبت نام ها  تمام شود گفت: دانش اموزانی که نتوانسته اند پایه خود را تمام کنند، نحوه ثبت نام آن ها را نیز اعلام خواهیم کرد.

قائد امینی در پایان خاطر نشان کرد: اگر کوچک ترین مسئله ای پیش اید ما از طریق صدا و سیما،  تلفن ها و مدیران مدارس پاسخگو خواهیم بود.

لازم به ذکر است؛ ‌‌آدرس سامانه ثبت نام chbedu.ir  است.
 
انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه