اخبار داغ

به ریاست مهدی علی نژاد برگزار شد؛

نخستین جلسه شورای مرکزی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در سال ۱۴۰۰

نخستین جلسه شورای مرکزی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در سال ۱۴۰۰
نخستین جلسه شورای مرکزی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در سال ۱۴۰۰ به ریاست مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و با حضور اعضای این شورا تشکیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در نخستین جلسه شورای مرکزی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در سال ۱۴۰۰ که امروز (یکشنبه ۲۶ اردیبهشت) در دفتر معاونت ورزش قهرمانی برگزار شد، هزینه های مربوط به تست دوپینگ و بدهی های مربوطه به دو آزمایشگاه کلن آلمان و دوحه قطر مورد بررسی قرار گرفت تا نسبت به تسویه آن اقدام لازم صورت بگیرد. همچنین مقرر شد حق عضویت ایران در سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) طبق زمان اعلام شده پرداخت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این جلسه علی نژاد ضمن تقدیر از پی گیری ها و اقدامات ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، بر اعزام کاروان پاک به المپیک و پارالمپیک توکیو مجددا تاکید کرد و گفت: تاکنون دو مرحله از کلیه المپیکی ها و پارالمپیکی ها تست دوپینگ گرفته شد و از همکاران می خواهم در راستای مراقبت ویژه از المپین ها، سومین مرحله تست دوپینگ از کاروان اعزامی به توکیو نیز در روزها و هفته های منتهی به اعزام گرفته شود.

,

محمود خسروی وفا رییس کمیته پارالمپیک، کیکاووس سعیدی دبیر کمیته ملی المپیک، مجید سعیدی مدیرکل دفتر حراست، غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، علی رغبتی مدیرکل دفتر نظارت و برنامه ریزی، علی خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیونها، رضا زندی معاون دفتر حقوقی، فرزاد شارکی و کبارفرد حاضرین در اولین جلسه شورای مرکزی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه