اخبار داغ

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس:

دستگاه قضایی اتهام مطرح شده مدیر ارشد شهرستان مه‌ولات را تعیین تکلیف کند

دستگاه قضایی اتهام مطرح شده مدیر ارشد شهرستان مه‌ولات را تعیین تکلیف کند
زنگنه گفت: از دستگاه قضایی استان انتظار است اتهام مطرح شده در خصوص یکی از مدیران شهرستان مه ولات را سریع تر تعیین تکلیف کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن زنگنه، نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: از دستگاه قضایی استان انتظار داریم در خصوص اتهام مطرح شده برای یکی از مدیران شهرستان مه ولات، سریع تر اظهار نظر و تعیین تکلیف کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: از همان اوایل تشکیل پرونده در جریان امور قرار گرفتم و پیگیری های لازم در این زمینه انجام شد.

,

زنگنه  افزود: با توجه به رسانه ای شدن این موضوع در شهرستان و درخواست های متعدد مردم و ارسال طومارهای اعتراضی به دفتر نماینده و امام جمعه شهرستان، درخواست ما از دستگاه قضایی استان ای انست که هر چه سریعتر در این زمینه اعلام نظر کنند.

,

وی با بیان این‌که فساد یک مدیر دولتی با فساد یک شهروند عادی متفاوت است، گفت: انتظار داریم که اگر اتهام مطرح شده مدیر ارشد دولتی در شهرستان اثبات شده با صراحت اعلام شود و از ادامه کار مدیر خاطی جلوگیری شود و در صورتی که اتهام برای دستگاه قضایی ثابت نشده هم اعلام شود تا از هتک حرمت یک مومن جلوگیری شود.

,

وی مرجع رسیدگی را دستگاه قضا عنوان کرد و افزود: هنوز این اتهام اثبات نشده و لذا ما هم حق پیش داوری نداریم اما به جهت تبعات منفی فضای بوجود آمده، تسریع دادگستری استان، می تواند در کاهش این تبعات موثر باشد.

,

زنگنه بیان کرد: از اقدام قاطعانه دادستانی مه ولات و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی شهرستان که در مبارزه با فساد و صیانت از حقوق مردم و بیت المال، پرونده درخشانی دارند، تقدیر و تشکر می کنم.

,
 
,
در روزهای پایانی اسفند سال گذشته یکی از مدیران ارشد شهرستان مه ولات در حال گرفتن رشوه دستگیر و پرونده پس از سیر مراحل قانونی به حوزه قضایی مرکز استان ارسال شد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه