اخبار داغ

در اولین نشست انتخاباتی دانشجویی گلستان مطرح شد؛

اشخاص در انتخابات مهم نیستند شاخصه‌ها مهم است/ نباید به شعارها و تیم‌های تکراری رای داد

اشخاص در انتخابات مهم نیستند شاخصه‌ها مهم است/ نباید به شعارها و تیم‌های تکراری رای داد
در اولین نشست از سلسله نشست‌های انتخاباتی با عنوان "کافه انتخابات" در گلستان، بر انتخاب بر اساس شاخصه‌های نظام و اولویت قرار دادن اقتصاد و اقتدار و رای ندادن به شعارهای و تیم‌های تکراری تاکید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ سلسله نشست‌های انتخاباتی با هدف مشارکت حداکثری و شورآفرینی درانتخابات ۱۴۰۰ به همت پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما و با عنوان «کافه انتخابات» در گرگان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,

سیدمحمد حسینی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان در ابتدای این نشست، اظهار کرد: در بخث انتخابات حضور جوانان همیشه موثر و حائز اهمیت بوده و مورد توجه کاندیدا ها است.

,

برای رای شاخصه های نظام مورد توجه باشد نه اشخاص

, برای رای شاخصه های نظام مورد توجه باشد نه اشخاص, برای رای شاخصه های نظام مورد توجه باشد نه اشخاص,

وی افزود: چیزی که باید مور د توجه قرار بگیرد این است که نباید اشخاص مهم شوند و از شخص طرفداری کرد بلکه این شاخصه‌های نظام است که مهم است.

,

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان تصریح کرد: شاخصه نظام همان ماهیت و ساختار است که مانند یک فیلتر و چارچوب عمل می کند و اگر اشخاص را از این معیار عبور دهیم کمتر دچار لغزش می‌شویم.

,

وی ادامه داد: نمونه بارز آن مرحوم آیت‌الله یزدی بودند که ابتدا از کسی طرفداری کردند و زمانی که دیدن آن شخصیت از اصل نظام فاصله گرفتند از آن اعلام برائت کردند.

,

حسینی در بخش دوم سخنان خود به برنامه کاندیداها هم اشاره کرد و گفت: تیم‌های یکسان برای کاندیداها مسلما برنامه‌های یکسان و دیدگاه قبلی دارند و نمی‌توانند موثرعمل کنند.

,

, ,

وی افزود: این انتخابات دست و پازدن جریان لیبرالی را به نمایش می گذارد زیرا نمی خواهند دولت جوان انقلابی روی کار بیاید.

,

حسینی یاد آورشد: دادن شعارهای مشابه، ضربه زدن به رقبا  و جریحه دارد کردن احساسات مردم، وعده دادن گلابی برجام که هیچ وقت چیده نشد از دیگر شگردهای انتخابات پیش رو است لذا معیار ها باید ملاک انتخاب قرار گیرد نه وعده ها.

,

وی درباره نقش جوانان در انتخابات پیش رو بیان کرد: جوانان ما اثر گذارند و باید بعد احساسی جوانان بیشترین بهره برداری را کرد اما نباید آنها را اسیر احساسات کرد.

,

حسینی اذعان کرد: آن چیزی که برای جوانان مهم است براساس احساسات رای ندهند و شعارها را با مصداق بپذیرند.

,

اولویت کشور برای انتخاب درست ملاک است

, اولویت کشور برای انتخاب درست ملاک است, اولویت کشور برای انتخاب درست ملاک است,

در ادامه گیلک دانشجوی دانشگاه فرهنگیان گرگان  بیان کرد: مشکلات اقتصادی در همه کشور ها از امریکا با 40 درصد فقیر تا کشورهای همسایه  اما بی تدبیری دولت ها به این مسئله دامن می زند .

,

وی  تاکید کرد: برای انتخاب درست باید اولویت کشور را در نظر گرفت.

,

دانشجوی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه اکنون اقتصاد و اقتدار اولویت کشور است، متذکرشد:  نباید اولویت ها را به سمت مسائل انحرافی برد.

,

, ,

وی دربخش دوم سخنان خود بیان کرد: تاثیر گذاری جوانان  در ایجاد شور آفرینی در جامعه  به دلیل جوانی جمعیت بسیار بالاست  و به نوعی موثرترین افراد هستند و مطمئنا همه  توانشان را خواهند  گذاشت.

,

گیلک اذعان کرد: شخصیت جوان شخصیت پرشوری است ، این جوانان هستند که ستاد انتخاباتی  کاندیداها را به صورت میدانی اداره می کنند و در اری آوری کاندیداها نیز موثرند لذا باید جوانان پای کار بیایند .

,

«به میگن که این کاندیدا بیاد...» نباید رای داد

, «به میگن که این کاندیدا بیاد...» نباید رای داد, «به میگن که این کاندیدا بیاد...» نباید رای داد,

این دانشجوی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری افراد مجهوالهویه ای نیستند ،بیان کرد: این افراد عملکردشان طی سالها مشخص است و «به میگن که این کاندیدا بیاد...» نباید رای داد زیرا سالیان سال در مسندهای تاثیرگذار بوده اند .  

,

نباید به شعارهای تکراری رای داد

, نباید به شعارهای تکراری رای داد, نباید به شعارهای تکراری رای داد,

ابوالفضل نقیبی دانشجوی دانشگاه پیام نور گلستان در ادامه بیان کرد: اهمیت انتخابات برای مردم تبیین شود تا میزان مشارکت افزایش یابد.

,

وی افزود: رای اولی ها اشتیاق حضور دارند و در انتخابات شرکت می کنند زیرا میخواهند بر سرنوشت خودشان تاثیر گذار باشند.
نقیبی دربخش دوم سخنان خود گفت: جوانان نقش اصلی و مهمی در انقلاب و جنگ تحمیلی داشتند و اکنون نیزقشر اصلی اجتماع محسوب می شوند و از پتانسیل بالایی برخوردارند.

,
,

وی ادامه داد: جوانان آتش به اختیار عمل می کند و برای آینده خودشان خالصانه کار می کنند لذا باید در راه درست قرار بگیرند.

,

, ,

نقیبی  با بیان اینکه نباید به شعارهای تکراری رای داد، بیان کرد: گول شعارهای پوپولیستی را  نباید خود و شخصیتی که رسانه های بیگانه  به شدت روی  آن پافشاری می کنند رای داد  اما باید آن را هم تحلیل کرد  و سپس انتخاب کرد.

,

وی به بازخوانی سخنان اخیر مقام‌معظم رهبری در دیدار با دانشجویان و روز کارگر برای انتخاب درست در انتخابات پیش رو تاکید کرد.

,

اهمیت نخستین انتخابات بعد از چهل ساله شدن انقلاب/انتخاب درست  مرهون «مطالعه»  و استفاده از «منابع درست»

, اهمیت نخستین انتخابات بعد از چهل ساله شدن انقلاب/انتخاب درست  مرهون «مطالعه»  و استفاده از «منابع درست», اهمیت نخستین انتخابات بعد از چهل ساله شدن انقلاب/انتخاب درست  مرهون «مطالعه»  و استفاده از «منابع درست»,

در ادامه زهرا محمدی فر دانشجوی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی گلستان بیان کرد:  انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اولین انتخابات بعد از ۴۰ ساله شدن انقلاب  و بیانیه گام دوم انقلاب است  و به همین دلیل روی کار آمدن دولت جدید بسیار با اهمیت است.

,

, ,

وی با اشاره سخنان اخیر مقام معظم رهبری افزود: پیچ سختی که مقام معظم رهبری فرمودند به زعم تحلیل های سیاسیون همین انتخابات پیش رو است که این انتخابات را با اهمیت و  حساس تر می کند.

,

محمدی فر انتخاب درست را مرهون با مطالعه  و استفاده از منابع درست برشمرد و اذعان کرد: منابع درست و قابل اعتماد و اتصال به آنها و تجیزیه و تحلیل و موشکافی در جریان تبلیغات کاندیدها برای انتخاب درست بسیار موثر خواهد بود .

,

مردم دیگر وعده های دروغ نمی خواهند

, مردم دیگر وعده های دروغ نمی خواهند, مردم دیگر وعده های دروغ نمی خواهند,

هدهدی دانش آموز رای اولی استان گلستان در ادامه  اظهار کرد: نا امید کردن  و سختی های مردم در  چند سال اخیر شاید مشارکت را پایین بیاورد اما جوانان به امید روزگار خوب به میدان انتخابات خواهند آمد.

,

وی تاکید کرد: مردم دیگر وعده های دروغ نمی خواهند بلکه برای اقتصاد و زندگی بهتر کاندیدایی را می خواهند که با برنامه بیاید و شعار ندهد.

,

, ,

دانش آموز رای اولی گلستان به حضور جوانان تاکید فراوان کرد و گفت: در راستای گام دوم انقلاب باید دولتی تشکیل شود که مانند سردار سلیمانی  مرد میدان باشد و برای نظام دل بسوزاند.

,

هدهدی در بخش دیگر سخنان خود بصیرت، تفکر و گرایش ساسی را ملاک مطالعه برای کاندیدها برشمرد و گفت: تجربه نشان داده که وعده های سیاسی کشور را به جلو نمیبرد لذا بید متفکرانه انتخاب کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه