اخبار داغ

صندلی های گعده دوم هم خالی ماند

دبل روسای هیات در بی اعتنایی به کاندیدای خاص!/ معادلات انتخابات تغییر می کند؟

دبل روسای هیات در بی اعتنایی به کاندیدای خاص!/ معادلات انتخابات تغییر می کند؟
دعوت دوباره یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری از روسای هیات‌های استانی بازهم شکست مواجه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طبق اعلام وزارت ورزش و جوانان مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه سواری 5 خرداد ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری انتخابات بازار لابی و جلب نظر هیات ها داغ شده و نامزدها به دنبال تبلیغات و ارائه برنامه‌های خود هستند، اما کاندیدای خاص اقدامی عجیب را برای لابی با روسای هیات ها در نظر گرفته است.

,

کاندیدای خاص انتخابات دوچرخه سواری که ارتباطات خوبی با معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش دارد و چندی پیش جلسه‌ای را با او برگزار کرد، همه جا خود را کاندیدای منتسب به وزارت ورزش معرفی می‌کند و می‌کوشد با این اتیکت جاده را برای خود هموار کند.

, .,

این نامزد در آخرین تلاش خود برای جلب نظر روسای هیات‌ها دست به اقدام عجیبی زد و با کمک آقای سرپرست فدراسیون هفته گذشته با هیات ها تماس گرفت و از آنها خواست تا برای شنیدن برنامه‌های وی و ائتلاف با وی به تهران بیایند تا از نزدیک در جریان برنامه‌های وی قرار بگیرند!

,

دعوتی که البته با استقبال سرد روسای هیات ها روبرو شد و تنها 5 نفر از روسا به دعوت کاندیدای خاص لبیک گفتند تا ناهار بیعت سرد سرو شود.

,

با این وجود آقای کاندیدا ناامید نشد و دوباره از اعضای مجمع درخواست کرد تا به تهران سفر کنند! وی چند روز قبل برای بار دوم به دنبال دعوت از روسای هیئت‌های استانی به تهران بود تا نظر آنها را برای رأی دادن جلب کند. این کاندیدا در دعوتنامه‌اش از رؤسای هیات‌ها خواسته بود، روز گذشته (یکشنبه) در تهران حضور داشته باشند و پیرامون انتخابات به صحبت بپردازند.

,

با این وجود اتفاق گعده قبلی در دورهمی دوم نیز تکرار شد و به نفرات قبلی تنها 2 نفر اضافه شدند تا کماکان صندلی های خالی جلسه بیعت بیشتر از تعداد حاضرین باشد!

,

دعوت دوباره کاندیدای خاص با استقبال سرد رؤسای هیئت‌ها مواجه شد و فقط ۷ نفر در جلسه حضور داشتند. تعدادی از رؤسا در واکنش به دعوت این نامزد انتخابات، آن را نوعی توهین تلقی کردند، چرا که معتقد بودند نامزدها باید به استان‌ها بروند و رایزنی کنند، نه اینکه در تهران بمانند و رؤسای هیات‌ها به دیدنشان بروند!

,

استقبال سرد روسای هیات ها از دعوت کاندیدای خاص آن هم در دو جلسه پی در پی نشان از بی اعتمادی اعضای مجمع به این کاندیدا دارد و به نظر می رسد وی به رغم همه تلاش ها، از اقبال عمومی برای ریاست برخوردار نیست. اتفاقی که می تواند انتخابات این فدراسیون و معادلات از پیش تعیین شده را بر هم بزند. باید منتظر بود و دید 5 خرداد ماه چه اتفاقی در مجمع انتخاباتی دوچرخه سواری رخ خواهد داد.

,

انتهای پیام/

,

 

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه