اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد:

تعیین تکلیف منابع انسانی شهرداری مربوط به دولت و مجلس است

تعیین تکلیف منابع انسانی شهرداری مربوط به دولت و مجلس است
حیدری ضمن تذکر به شهردار مشهد پیرامون موضوع منابع انسانی گفت: تعیین تکلیف منابع انسانی مشکلی کشوری است که بخشی از آن به دولت و مجلس بازمی‌گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمدرضا حیدری، رئیس پنجمین شورای اسلامی شهر مشهد در صدوسی‌ویکمین جلسه علنی شورای شهر مشهد که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به اتفاقات اخیر در فلسطین گفت: هیچ راهی برای برون‌رفت از این شرایط به‌جز به‌رسمیت‌شناختن فلسطین نیست و حمایت ملت ما همچنان ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

حیدری در ادامه با اشاره به مناسبت‌های این هفته افزود: روز بزرگداشت حکیم فردوسی را داشتیم که اقدامات خوب و ارزشمندی انجام شد. به‌نظرم یکی از ویژگی‌های شاخص این دوره کمیسیون ویژه توس بود که اقدامات خوبی انجام داد.

,

وی در ادامه با اشاره به موضوع انتخابات شورا‌های شهر خاطرنشان کرد: درباره انتخابات شورا‌ها نیز دغدغه‌ها را قبلا بیان کردیم و انتظار داشتیم دل‌سوزان کشور و نظام وارد شوند و جلو برخورد‌های سلیقه‌ای را بگیرند که متأسفانه این اتفاق رخ نداد و چهره‌های تأثیرگذار این شورا به رقابت بازنگشتند.

,

وی با بیان اینکه فضا باید باز باشد تا همه جریان‌ها وارد شوند و مردم به مشارکت تشویق شوند، افزود: امیدواریم تا فرصت باقی است، موضوع مشارکت حداکثری با ابزار‌های مورد نیاز فراهم شود. ما بر حضور افراد کارآمد این شورا همچنان تأکید می‌کنیم و امیدواریم در این رویه تجدید نظر شود.

,

به‌گفته وی، فاز اول تقاطع غیرهمسطح زندگی دیروز افتتاح شد که در راستای عدالت‌محوری، شعار شورای پنجم، بوده است. همچنین پروژه‌های دیگری نیز در روز‌های آینده در راستای همین شعار افتتاح خواهد شد.

,

حیدری در ادامه گفت: چند تذکر هم برای شهرداری دارم که یکی از موضوعات آن منابع انسانی است. تعیین تکلیف منابع انسانی مشکلی کشوری است که بخشی از آن به دولت و مجلس بازمی‌گردد. کار‌های خوبی با مشارکت شهرداری در حوزه‌های مختلف انجام شده و در حد توان به‌ویژه در حوزه خدمات درمانی اقدامات خوبی انجام شد. اما رویه‌های نامتعارفی از قبل درحال انجام است که باید اصلاح و امنیت خاطر برای همه کارکنان فراهم شود.

,

وی ادامه داد: نکته دیگر درباره اکران‌های تبلیغاتی است که اتفاقات خوبی دراین‌زمینه رخ داده و از اهمیتی ویژه برخوردار است. تأکید کرده‌ایم کمیسیونی از صاحب‌نظران تشکیل و همه جوانب سنجیده شود. نباید شاهد اتفاقاتی باشیم که شورا در جریان آن نیست. باتوجه‌به حساسیت‌هایی که پیش رو داریم، باید ملاحظاتی انجام شود و مسئولیت آن را جمعی بپذیرند.

,

به‌گفته وی، شورا باید نقش نظارتی خود را در این حوزه ایفا کند و نظر شورا باید در این حوزه کسب شود. بعضی اتفاقات پذیرفتنی است و ضرورت دارد به این موضوع توجه شود.

,

وی در ادامه به برگزاری ۳ دوره مسابقات نقالی شاهنامه اشاره کرد و گفت: این اقدام از اقدامات خوب بود که سومین جشنواره در روز‌های گذشته انجام شد و برگزیدگان در رده سنی نوجوانان مشهدی بودند که امروز در شورا حضور دارند و اجرای کوتاهی خواهند داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه