اخبار داغ

اعضای تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال بانوان واکسینه می‌شوند

اعضای تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال بانوان واکسینه می‌شوند
به دنبال برگزاری نشست رییس فدراسیون و معاونین وزارت بهداشت اعضای تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال بانوان واکسینه می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، باتوجه به در پیش بودن مسابقات تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال بانوان و لزوم واکسینه شدن آنها پیش از اعزام به رقابت‌ها، نشست مشترک شهاب‌الدین عزیزی‌خادم و امین نوروزی با علیرضا رییسی و سیدکامل تقوی‌نژاد در محل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این نشست مقرر شد با مساعدت وزیر و معاونین وزارت بهداشت نسبت به واکسینه شدن اعضای تیم‌های فوتبال و فوتسال بانوان در زمان‌بندی مناسب اقدام شود.

,

شهاب‌الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال درباره این مساعدت بسیار مهم وزارت بهداشت نسبت به فوتبال ملی ایران گفت: پس از مساعدت وزارت بهداشت در واکسینه شدن بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال آقایان، با برگزاری این نشست مقرر شد اقدام مشابه جهت واکسینه کردن اعضای تیم‌های فوتبال و فوتسال بانوان در زمانبندی مناسب انجام شود.

,

وی با تقدیر از همکاری همه جانبه وزیر و معاونین بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ما در فدراسیون فوتبال معتقد به نگاه یکسان و لزوم ایجاد شرایط مناسب و برابر برای تیم‌‌های ملی در همه رده‌ها هستیم. از اینکه وزارت بهداشت ما را در اجرای این هدف در بخش پزشکی یاری کرده، بسیار سپاسگزارم. از دکتر امین نوروزی و دکتر تقوی نژاد برای این لطف بزرگ تشکر می‌کنم که شرایطی فراهم کردند واکسینه شدن تیم ملی فوتسال و فوتبال بانوان هم در کنار تیم‌ملی فوتبال بزرگسالان برای اعزام‌هایی که در پیش داریم انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه