اخبار داغ

فدراسیون تحت تاثیر دخالت‌های سئول نشینان؛

ادامه کارشکنی‌ها علیه ژیمناستیک؛ مهندسی غیرقانونی با برگ کمیسیون تطبیق؟

ادامه کارشکنی‌ها علیه ژیمناستیک؛ مهندسی غیرقانونی با برگ کمیسیون تطبیق؟
به نظر می رسد که برای انتخابات فدراسیون ژیمناستیک قرار است اتفاقاتی برخلاف روال موجود رخ دهد که ریشه آن به ساختمان سفیدرنگ سئول می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون ژیمناستیک که از هفتم اردیبهشت تا بیست و یکم اردیبهشت انجام شد و در نهایت 13 نفر برای انتخابات این فدراسیون ثبت‌نام کردند که مهمترین آنها زهرا اینچه درگاهی رئیس فعلی فدراسیون بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اینچه درگاهی که 4 سال موفق را در این فدراسیون سپری کرده، در آخرین روز فرم نامنویسی را کامل کرد تا به نوعی مهمترین گزینه ریاست فدراسیون برای 4 سال آتی باشد. در این میان حضور کاندیدایی همچون احمد سعادتمند مدیرعامل برکنار شده استقلال در میان گزینه ها بسیار عجیب و شگفت انگیز بود. کاندیدای شکست خورده در فدراسیون های اسکی، والیبال، تنیس روی میز، هندبال و... که نامنویسی اش برای این انتخاب با توجه به کارنامه مشعشع قبلی بسیار عجیب به نظر می رسید. اما ظاهرا سعادتمند با حمایت و توصیه برخی ها در ساختمان سئول برای این انتخابات کاندیدا شده و برخی منتقدین او را گزینه منتسب به وزارت می دانند.

,

با توجه به این گزاره، ظاهرا ثبت‌نام اینچه درگاهی به مذاق برخی از مدیران صاحب نفوذ و صندلی در وزارت ورزش خوش نیامده چرا که می دانند با حضور خانم رئیس، اساسا گزینه مدنظر آنها هیچ بختی برای ریاست نخواهد داشت.

,

بر همین اساس پیش‌بینی می‌شود تلاش‌هایی در جهت عدم حضور اینچه درگاهی در مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک انجام شود؛ تلاش‌هایی که می‌توان در آن پشت پرده آن ردپای معاونان وزیر ورزش را رویت کرد.

,

این اتفاقات با حواشی رخ داده در فدراسیون ژیمناستیک در سالیان اخیر بی ارتباط نیست. حواشی که در 4 سال گذشته پیرامون فدراسیون ژیمناستیک رخ داد از زمانی شروع شد که 2 عضو هیئت رئیسه که توسط وزارت ورزش تحمیل شده اند، تلاش کردند هر طور شده چوب لای چرخ  این فدراسیون بگذارند. این 2 عضو که سابقه سیاسی روشنی هم ندارند، در این 4 سال به جای کمک برای پیشرفت و پیشبرد برنامه های ژیمناستیک، عملا بدل به یک سد و مانع برای پیشرفت ژیمناستیک ایران شده بودند؛ اگرچه این رشته توانست با وجود همه کارشکنی‌ها به مسیر پیشرفت خود ادامه دهد.

,

با توجه به اینکه کمیسیون تطبیق مدیریتی کاندیداها تا چند روز آینده برگزار خواهد شد، هر اقدامی که در این کمیسیون برای رد صلاحیت رئیس فدراسیون صورت بگیرد، خلاف قانون به نظر می رسد، چرا که این کمیسیون وطیفه دارد تنها سابقه مدیریتی و مدارک تحصیلی کاندیداها را بررسی کند و هر گونه ورود به مسائل دیگر در حیطه وظایف این کمیسیون نیست.

,

در چند روز اخیر برخی از کسانی که منافعشان در ژیمناستیک قطع شده تلاش کردند با ایجا هیاهو وزارت ورزش را تحت تاثیر خود قرار دهند؛ اینکه این افراد تا چه اندازه موفق شوند مشخص نیست؛ اما قطعا هر اتفاق غیرقانونی که توسط وزارت ورزش انجام شود، می‌تواند تبعات زیادی برای این وزارتخانه داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه