اخبار داغ

در دیدار رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی با معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای؛

علی‌نژاد: به موفقیت سامبو و پنچاک سیلات در بازی‌های داخل سالن آسیا امیدواریم/ با موازی‌کاری برخورد شود

علی‌نژاد: به موفقیت سامبو و پنچاک سیلات در بازی‌های داخل سالن آسیا امیدواریم/ با موازی‌کاری برخورد شود
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در دیدار رییس و نایب فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی گفت: رزمی کاران ایران در سالهای اخیر همواره جایگاه بالایی در رقابتهای قاره و جهانی داشته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد با تاکید بر اینکه یکی از ماموریت های مهم معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش، ساماندهی رشته های نوین و سبک های رزمی است، گفت: خوشبختانه با همکاری فدراسیون های رزمی و بدنه کارشناسی وزارت، دیگر دغدغه ای در زمینه تداخل امور و ساماندهی وجود ندارد. چهارچوب ها مشخص و روشن است و هر رشته و فدراسیونی می داند بر چه اساسی باید حرکت و برنامه ریزی کند. یکی از آفت هایی که می تواند به روند کار صدمه بزند، موازی کاری است که این مهم باید قبل از هر چیز توسط فدراسیونهای مربوطه مدیریت شود.‌

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
معاون توسعه ورزش قهرمانی همچنین با اشاره به حضور پنچاک سیلات و سامبو دو رشته تحت پوشش فدراسیون انجمن های رزمی در بازیهای داخل سالن آسیا در تایلند ۲۰۲۲ گفت: ایندور گیمز یکی از رویدادهای ورزشی مهم قاره ای است که موفقیت کاروان ورزشی حایز است. انتظار می رود نمایندگان فدراسیون انجمن های رزمی بتوانند با مدالهای خود باعث ارتقای رتبه ورزش ایران در این بازیها شوند‌.
,
 
,
در این جلسه همچنین یوسف بهتری با ارائه گزارشی از عملکرد فدراسیون در یکسال گذشته، گفت: هر چند بواسطه ویروس کرونا فعالیت فدراسیون در بُعد رقابتی محدود شد، اما در زمینه آموزش، بیش از ۵۰ دوره فنی و مربیگری بصورت آنلاین برگزار شد که در مجموع بیش از ۶ هزار گواهینامه و حکم صادر گردید.
,
 
,
یوسف بهتری مهم ترین برنامه بین المللی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی در شش ماهه اول سال را حضور در رقابتهای اسیایی در رشته های سامبو و پنچاک سیلات یاد کرد که در کشور ازبکستان برگزار می شود.
,
در این جلسه همچنین رییس فدراسیون انجمن های رزمی از حمایت معاون ورزش قهرملنی و حرفه ای در اختصاص زمینی در مجموعه ورزشی آزادی برای ساخت ساختمان اداری فدراسیون قدردانی کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه