اخبار داغ

نایب‌رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس اعلام کرد

تصمیمات اشتباه دولت علت اصلی وضعیت نابسامان اقتصادی کشور/ دولت آینده بااقتدار در مقابل غربی‌ها ایستادگی کند

تصمیمات اشتباه دولت علت اصلی وضعیت نابسامان اقتصادی کشور/ دولت آینده بااقتدار در مقابل غربی‌ها ایستادگی کند
حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی نایب‌رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تصمیمات اشتباه دولت علت اصلی وضعیت نابسامان اقتصادی کشور است، گفت: دولت آینده بااقتدار در مقابل غربی‌ها ایستادگی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام دکتر سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اولویت‌هایی که دولت آینده باید مدنظر قرار دهد، گفت: یکی از اصلی‌ترین اولویت‌هایی که دولت بعد باید مدنظر قرار دهد و در این خصوص برنامه‌ریزی داشته باشد، حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

نایب‌رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس یازدهم رشد اقتصادی، اشتغال، عدالت اجتماعی، رفع تبعیض و برداشتن خودتحریمی‌های اقتصادی را از دیگر اولویت‌های دولت بعد برشمرد و اضافه کرد: دولت بعدی باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود داخل بتواند اقتصاد کشور را تقویت و در مسیر رشد قرار دهد.

,

وی با تأکید بر اینکه دولت بعد می‌تواند با برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت کشور را از رکود خارج کند و اقتصاد را به یک ثبات برساند، گفت: همچنین دولت آینده در عین حفظ روابط با کشورهای همسایه، با کشورهای روبه رشد در منطقه و کل جهان غیر از مواردی که باسیاست‌های اصلی نظام منافات دارد، روابط بین‌المللی را گسترش دهد و تأثیرگذاری خود را در منطقه حفظ کند.

,

میرتاج‌الدینی اذعان داشت: دولت آینده باید بااقتدار در مقابل غربی‌ها ایستادگی کند تا بتواند در کمترین زمان ممکن تحریم‌های ظالمانه را بردارد.

,

نایب‌رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس یازدهم با بیان اینکه دولت کنونی به‌جای اتکا به توانمندی‌های داخلی، نگاه به خارج دارد، افزود: دولت بر این تفکر است که اگر با غربی‌ها سازش کنند قرار است که اتفاقات خوبی بیافتد اما اگر از همان ابتدا بااقتدار مقابل آنها ایستادگی می‌کرد مذاکرات نتیجه بهتری داشت و تحریم‌ها برطرف می‌شد.

,

وی با اشاره به اینکه تصمیمات اشتباه دولت در برخورد با غربی‌ها سبب ضررهای بسیار سنگین برای مردم شد، اضافه کرد: اگر دولت ظرفیت داخلی را احیا و در جهت توانمندسازی اقتصاد داخل تلاش می‌کردند امروز شاهد چنین مشکلاتی در کشور نبودیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه