اخبار داغ

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد:

مردم فریب بی‌تقوایی و وعده‌های پوچ را نخورند/ دولت کارآمد باید "چابک، مومن، انقلابی، معتقد و متخصص " باشد

مردم فریب بی‌تقوایی و وعده‌های پوچ را نخورند/ دولت کارآمد باید "چابک، مومن، انقلابی، معتقد و متخصص " باشد
آیت‌الله مدرسی امام‌جمعه بخش مرکزی یزد با بیان اینکه مردم فریب بی‌تقوایی و وعده‌های پوچ را نخورند، گفت: دولت کارآمد باید "چابک، مومن، انقلابی، معتقد و متخصص " باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه مردم با توجه به فطرت سالمی که دارند علاقه‌مند هستند که دولتمردانشان سالم و در سلامت عمل کنند، گفت: مردم هر جا بی‌صداقتی و فساد را ببینند اظهار نگرانی می‌کنند و طبعاً این مسائل به‌ویژه در عرصه‌های اقتصاد و فرهنگ نگرانی بیش‌ازپیش مردم را در پی خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد اضافه کرد: بی‌صداقتی و فساد بعضی از افراد جامعه را نیز همراه خواهد کرد و موجب فساد گسترده در جامعه می‌شود تا جایی که مردم نگاهشان به بزرگان سیاسی و اجرایی کشور خواهد بود. اگر مسئولان سلامت و صداقت را در امور اجرایی خود رعایت کنند مردم نیز آن را مراعات خواهند کرد.

,

نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد با بیان اینکه مردم امروزه از بی‌تدبیری وعدم صداقت دولت کنونی در رنج هستند، افزود: این بی‌صداقتی و بی‌تدبیری در تمام عرصه‌های تصمیم‌گیری سیاسی، اقتصادی، بین‌المللی و ... مشهود است.

,

وی انتظار مردم را از دولت بعد در زمینه سلامت و صداقت در تصمیم‌گیری‌های اجرایی دانست و اضافه کرد: همچنین تقید به قانون و رعایت موازین قانونی از دیگر مواردی است که مردم از دولت آینده انتظار دارند و باید اذعان کرد که مردم امروز از لحاظ اقتصادی در رنج واقعی هستند و نباید کسی توهم رنج داشته باشد.

,

مدرسی با تاکید بر اینکه امروز یک جوان برای تهیه مسکن خود دچار کمی امید شده و این امید واقعاً قابل بازگشت است چون تغییر برای ملت ایران ممکن است، ادامه داد: نه‌تنها این تغییر ممکن است بلکه ضرورت دارد چون بالاترین کلید اجرایی در دستان رئیس‌جمهور است و مردم با حضور پرشور خود در عرصه انتخابات می‌توانند تغییرات جدی را ایجاد کنند.

,

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد با بیان اینکه مردم در انتخابات باید به مسائل مختلفی توجه داشته باشند فریب بی‌تقوایی و وعده‌های پوچ و بدون برنامه‌ریزی را نخورند، گفت: ما هر جا نگاه به وعده‌های پوچ دنیایی داشتیم ضربه خوردیم ولی هر جا که نگاهمان به خدای متعال و بزرگان دین و به‌ویژه ولی‌فقیه زمان بود، رشد کردیم به موفقیت‌های کلان دست یافتیم.

,

نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد در ادامه دولت مجد و تلاشگر دینی را یکی از شاخصه‌های اصلی دولت کارآمد عنوان کرد و اظهار داشت: این دولت باید کارآمد، همه‌جانبه نگر، آشنا به نقطه‌های تغییر و تحول در جامعه و محیط سیاسی و اجتماعی کشور باشد و مجدانه برای آنها برنامه‌ریزی کند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: دولت کارآمد باید چابک، مومن، انقلابی، معتقد و متخصص باشد تا بتواند در امور مختلف به بهترین شکل ممکن عمل کند.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه