اخبار داغ

امام جمعه تربت حیدریه:

آزادی فلسطین و قدس شریف از آرمان های بلند انقلاب اسلامی است

آزادی فلسطین و قدس شریف از آرمان های بلند انقلاب اسلامی است
حجت الاسلام عصمتی گفت: ما امروز به امت اسلامی اعلام می کنیم آزادی فلسطین و قدس شریف از آرمانهای بلند انقلاب اسلامی است و نابودی رژیم اشعالگر با اتحاد و همدلی امت ها و دولت های اسلامی محقق می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ در پی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار دانش آموزان بی دفاع افغانستان جمعی از طلاب حوزه های علمیه و ائمه جماعات مساجد تربت حیدریه ظهر امروز با برگزاری تجمع اعتراض آمیز در محل حوزه علمیه مرحوم هراتی این جنایات را محکوم کردند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

حجت الاسلام عصمتی امام جمعه تربت حیدریه در این مراسم گفت : مدعیان دروغین حقوق بشر برای تامین منافع خود در برابر جنایات رژیم اشغالگر قدس سکوت کرده اند و حال کودکان مظلوم را نمی دانند.

,

وی تصریح کرد: جنایتهای رژیم اشغالگر قدس از یک سو و بیداری همه مظلومان در سرزمین های اشغالی و وحدت و انسجام و همت واحد برای مقابله با غاصبان از سوی دیگر تجلی قدرت جبهه مقاومت را رقم زده و می رود تا این غده منحوس و سرطانی را از صفحه روزگار محو کنند.

,

عصمتی گفت: این فرزندان با الهام از قرآن در کنار یکدیگر در برابر جنایات اسرائیل ایستاده و هیمنه دشمن را شکستند، چرا که امت اسلامی معتقد است با الهام از رهبر معظم انقلاب راه نجات فلسطین همدلی و ید واحده بودن در برابر دشمن است.

,

رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی گفت: ما امروز به امت اسلامی اعلام می کنیم آزادی فلسطین و قدس شریف از آرمانهای بلند انقلاب اسلامی است و نابودی رژیم اشعالگر با اتحاد و همدلی امت ها و دولت های اسلامی محقق می شود.

,

در این تجمع شرکت کنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل و یا ایهاالمسلمون اتحدوا جنایات دشمنان اسلام در فلسطین و افغانستان را محکوم کردند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه