اخبار داغ

ثبت‌نام واکسیناسیون برای افراد بالای ۷۵ سال آغاز شد

ثبت‌نام واکسیناسیون برای افراد بالای ۷۵ سال آغاز شد
سامانه واکسیناسیون کرونا در ایران برای متولدین سال ۱۳۲۵ و قبل از آن (افراد بالای ۷۵ سال) که واکسن دریافت نکرده‌اند، راه‌اندازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سامانه واکسیناسیون کرونا در ایران به نشانی https://salamat.gov.ir هفته قبل آغاز به کار کرد و در مرحله نخست متولدین سال ۱۳۲۰ و قبل از آن ( افراد بالای ۸۰ سال) که که واکسن کرونا دریافت نکرده‌ بودند ‌یا از طریق خانه‌های بهداشت تماسی با آنها برای واکسیناسیون گرفته نشده بود، ثبت‌نام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
از هم اکنون سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون به نشانی salamat.gov.ir برای متولدین ۱۳۲۵ و قبل از آن باز شد. افراد ۷۵ سال به بالا که تاکنون واکسینه نشده‌اند می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام کنند و طی روزهای آینده زمان و محل تزریق واکسن به آنها پیامک خواهد شد.
,
 
,
برای ثبت نام اعلام شماره تماس که پیامک به آن ارسال شود و ثبت کد ملی کافی است.
,
 
,
به زودی بر اساس اولویت‌بندی در سند ملی واکسیناسیون سامانه برای ثبت‌نام گروه‌های سنی در دسترس قرار می‌گیرد.
,
 
,
با توجه به اینکه ممکن است تعداد ثبت‌نام‌ها بالا باشد، ظرفیت بسیار بالایی در زیرساخت‌ها و سرورها در نظر گرفته شده است تا سامانه واکسیناسیون با مشکل مواجه نشود.
,
 
,
تا چند روز بعد از ثبت‌نام، از مرکز بهداشت منطقه زندگی با فرد تماس گرفته می‌شود یا پیامک برای فرد ارسال و زمان و محل دقیق واکسیناسیون به افراد اعلام می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه