اخبار داغ

کمبود شن و ماسه، فریاد سی‌سختی‌ها را درآورد/ تشکیل پرونده برای اخلالگران سیمان

کمبود شن و ماسه، فریاد سی‌سختی‌ها را درآورد/ تشکیل پرونده برای اخلالگران سیمان
رئیس اداره صمت شهرستان دنا مقصر اصلی کمبود شن و ماسه در شهرستان دنا را تعطیلی کارخانه‌های سنگ‌شکن ارزیابی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس در روزهای گذشته شهروندان زلزله‌زده سی‌سخت از نبود شن و ماسه برای ادامه روند ساخت و سازها گلایه و عنوان کردند: در شرایطی که باید در ساخت و سازها تسریع شود به دلیل نبود شن و ماسه ساخت و سازها دچار توقف می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این شهروندان با بیان اینکه در شرایط نبود شن و ماسه مشکلات مختلفی برای شهروندان رخ می دهد اذعان داشتند: با سختی زیاد بنا و کارگر ساختمانی پیدا می شود اما به دلیل نبود شن و ماسه کار و فعالیت دچار وقفه می شود و کارگر و بناکار را رها می کنند.

,

در همین رابطه شهاب باربد، رئیس اداره صمت شهرستان دنا در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص مشکلات نبود شن و ماسه در شهر سی سخت گفت: تعدادی از کارخانه های سنگ شکن تعطیل شدند و به این دلیل که غیر فعال بودند فروش شن و ماسه ای نداشتند.

,

باربد با بیان اینکه تعدادی از کارخانه های سنگ شکن در اعتراض به نرخ شن و ماسه در جلوی صنعت و معدن مطالبه گری کردند، ادامه داد: کارخانه داران سنگ شکن خواهان افزایش نرخ شن و ماسه بودند اما نرخ جدید برای آنها درنظر گرفته نشده است از طرفی پیگیر هستیم با همان نرخ قبلی شن و ماسه را عرضه کنند.

,

وی با بیان اینکه کارخانه داران سنگ شکن به دنبال افزایش نرخ شن و ماسه هستند که این موضوع توسط دفتر فنی، صنعت و معدن و تعزیرات در یک جلسه ای مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: در بازدید ها مشخص شد کارخانه های سنگ شکن فعال نیستند که اگر به فعالیت خود ادامه ندهند فرم گزارش بازرسی برای آنها تکمیل شده و از طریق هماهنگی بادادستان موضوع اخلال در نظم مطرح می شود و نظر نهایی را دادستان در این خصوص صادر خواهد کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه