اخبار داغ

عراقچی:

بعد از مشورت با پایتخت‌ها مذاکرات دوباره ادامه خواهد یافت

بعد از مشورت با پایتخت‌ها مذاکرات دوباره ادامه خواهد یافت
معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: موقع آن است که رجوع مجددی به پایتخت‌ها انجام شود و مشورت های آخر صورت بگیرد و ما مجددا مذاکرات را ادامه خواهیم داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید عباس عراقچی رئیس تیم مذاکره کننده ایران و معاون سیاسی وزیر خارجه درباره نشست امروز کمسیون مشترک برجام، گفت: این نشستی است که بیش از دو هفته مذاکرات برگزار خواهد شد و یک جمع بندی صورت خواهد گرفت و دوباره هیئت‌ها برای مشورت به پایتخت‌ها مراجعه می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در دو هفته گذشته پیشرفت‌های خوبی انجام شده و چند موضوع کلیدی مانده که نیاز به بررسی بیشتر و تصمیم‌گیری در پایتخت‌هاست، امیدواریم در چند روز آینده صورت بگیرد و در دور بعدی که برای مذاکرات خواهیم آمد، بتوانیم درباره آن مسائل ان‌شاءالله به یک جمع بندی برسیم.

,

عراقچی درباره دیدار ها، نشست‌ها و تشکیل کارگروه‌ها در مذاکرات وین، اظهار کرد: نشست‌های فشرده‌ای بود و ما در همه سطوح یعنی دو جانبه و چند جانبه، بین هیئت‌های مختلف، در سطوح کارشناسی و در سطح روسای مذاکره کننده نشست داشتیم. در طول این بحث‌ها تلاش کردیم که موضوعات مورد اختلاف را رفع یا کاهش دهیم.

,

رئیس تیم مذاکره کننده تصریح کرد: در نتیجه این نشست ها، اکنون در موقعیتی قرار داریم که می‌توانیم یک جمع بندی کلی داشته باشیم، البته چند موضوع کلیدی وجود دارد که باید حل شود، اما روی سایر موارد توافق وجود دارد، همچنین روی متن نگارش خوبی صورت گرفته است.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه