اخبار داغ

قالیباف در صحن علنی مجلس:

اختلاف بین وزارت صمت و جهادکشاورزی لطمات زیادی به کشاورزان زده است

اختلاف بین وزارت صمت و جهادکشاورزی لطمات زیادی به کشاورزان زده است
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه اختلاف بین وزارت جهاد کشاورزی و صمت منجر به نابسامانی هایی شده و لطمات زیادی را به تولیدکنندگان بخش کشاورزی زده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پس از تصویب کلیات طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی،گفت: این طرح بسیار مهم و اساسی است و منجر به اصلاح ساختاری و اصلاح وظایف در بخش کشاورزی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی بیان کرد: متأسفانه اختلاف بین وزارت جهاد کشاورزی و صمت منجر به نابسامانی هایی شده و لطمات زیادی را به تولیدکنندگان بخش کشاورزی زده است.

,

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علاوه بر این مردم هم به عنوان مصرف کننده تحت تأثیر اختلاف بین وزارت جهاد کشاورزی و صمت با توزیع غیرمنطقی و گران محصولات کشاورزی مواجه هستند و تصویب این طرح قطعا به این نابسامانی ها پایان خواهد داد.

,

قالیباف گفت: به دلیل حساسیت موضوع این طرح دوشوری می شود و نمایندگان مجلس فعالانه پیشنهادات خود را به کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس ارائه کنند و حداکثر در سه هفته آینده جزئیات این طرح در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مورد رسیدگی قرار گیرد.

,

وی با بیان اینکه در این طرح نظر کارشناسان اخذ شده است، گفت: طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی یکی از اقدامات بسیار مهم مجلس یازدهم است و قطعا تأثیرات مثبت خود را بر بخش کشاورزی و ساماندهی اوضاع خواهد گذاشت.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه