اخبار داغ

پایه اصلی بازیکنان مشخص شد

دومین اردوی تیم هندبال نوجوانان دختر/ قانع: ١٠بازیکن جدید مورد ارزیابی قرار گرفتند

دومین اردوی تیم هندبال نوجوانان دختر/ قانع: ١٠بازیکن جدید مورد ارزیابی قرار گرفتند
در دومین اردوی تیم هندبال نوجوانان دختر پایه اصلی بازیکنان مشخص شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دومین اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان هندبال دختر کشورمان که از 26 اردیبهشت ماه آغاز شده، تا 31 ماه جاری در اراک ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

خدیجه قانع سرمربی تیم هندبال نوجوانان دختر در خصوص دومین مرحله از اردوی آمادگی این تیم اظهار داشت: پایه اصلی بازیکنان تیم نوجوانان تقریبا مشخص شده و امیدواریم با استمرار برگزاری اردوهای متعدد، بازیکنان را به ایده های اصلی کادرفنی نزدیک کنیم.

,

قانع درباره شرایط آمادگی بازیکنان نیز افزود: از اسفندماه سال گذشته که اولین اردوی تیم هندبال نوجوانان دختر برگزار شد، بازیکنان را زیرنظر داشتیم؛ طوری که بازیکنان در زمان بین این دو اردو رها نشدند و با برنامه های تمرینی که به آنها ارائه دادیم تا آمادگی خود را حفظ کنند. بنابراین می توانم بگویم اکثر بازیکنانم با آمادگی نسبی وارد دومین اردو شدند.

,

وی با بیان اینکه در این اردو حدود ١٠بازیکن جدید مورد ارزیابی قرار گرفتند، گفت: بعضی از بازیکنان هم درگیر امتحانات نهایی مدارس بودند و نتوانستند به اردو ملحق شوند و ما 10 بازیکن جدید را به اردو اضافه کردیم و مورد ارزیابی قرار دادیم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم در صورت موافقت فدراسیون مرحله بعدی اردوی آمادگی را پس از امتحانات خرداد ماه دانش آموزان برگزار کنیم تا بازیکنان درگیر امتحانات نباشند.

,

انتهای پیام/

,

 

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه