اخبار داغ

استعفای سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی برای برگزاری انتخابات

استعفای سرپرست فدراسیون  ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی برای برگزاری انتخابات
سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی از سمت خود استعفا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، مهرعلی باران چشمه سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی جهت طی نمودن فرآیند انتخابات این فدراسیون، عصر امروز از سمت خود استعفا داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر همین اساس باران چشمه با ارسال نامه ای به مسعود سلطانی فر مقام عالی وزارت ورزش و جوانان استعفای خود را از سمت سرپرستی فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی اعلام نمود تا زمینه برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون مذکور فراهم گردد.

,

در متن استعفای باران چشمه خطاب به وزیر محترم ورزش و جوانان آمده است:
وزیر محترم ورزش و جوانان
سلام علیکم
با احترام به استحضار می رساند، برابر حکم حضرتعالی، اینجانب از تاریخ 15 دی ماه 1399 بعنوان سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی منصوب گردیدم که برابر وظایف محوله با همکاری کارکنان خدوم و پرتلاش فدراسیون سعی نمودیم به وظایف خود تا حدامکان عمل نماییم و لذا لازم میدانم از حسن نظر و  اعتماد جنابعالی به اینجانب صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

,
,
,
,

نظر به اینکه برای تعیین تکلیف ریاست فدراسیون، ضرورتاً نیاز به تصمیم گیری برای برگزاری انتخابات می باشد، اینجانب از تاریخ 29 اردیبهشت ماه 1400 استعفای خود را خدمتتان اعلام می نمایم تا ان شاالله با تعیین سرپرست موقت دیگر، نسبت به فراهم نمودن زمینه برگزاری انتخابات اقدامات بایسته بعمل آید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه