اخبار داغ

دو خبر از فدراسیون جانبازان و معلولین؛

بررسی فعالیت های انجمن و تیم ملی پارادوومیدانی و افراد با هوش میانه

بررسی فعالیت های انجمن و تیم ملی پارادوومیدانی و افراد با هوش میانه
جلسه ارزیابی اقدامات انجمن پارادوومیدانی جانبازان و معلولین با حضور مسئولین فدراسیون برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، نشستی با حضور اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر، گلشنی مدیر ورزشی فدراسیون و رضایی رئیس، موسوی دبیر، شیعه نایب رئیس بانوان انجمن و خلیلی رئیس کمیته داوران پارادوومیدانی امروز چهارشنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این جلسه روند کنونی تیم ملی پارادوومیدانی اعزامی به رقابت های پارالمپیک توکیو و ادامه روند اردوهای آمادگی تیم ملی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
,
همچنین در خصوص نحوه برگزاری مسابقات استعدادیابی و رکوردگیری جوانان به منظور حضور تیم ملی در بازی های پاراآسیایی جوانان بحرین برنامه ریزی های لازم انجام شد.
,
در پایان این جلسه برای برگزاری آخرین مرحله رکوردگیری  پارادوومیدانی که فردا در مجموعه آفتاب انقلاب برگزار می شود، هماهنگی های لازم صورت گرفت.
,
 
,
*برگزاری جلسه بررسی فعالیت های انجمن افراد با هوش میانه
, *برگزاری جلسه بررسی فعالیت های انجمن افراد با هوش میانه,
جلسه مسئولان فدراسیون با انجمن افراد با هوش میانه امروز برگزار شد.
,
جلسه ای با حضور اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر و گلشنی مدیر ورزشی و سروری سرپرست انجمن افراد با هوش میانه امروز بیست و نهم اردیبهشت ماه برگزار شد. در این نشست اقدامات و فعالیت های انجمن مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت و در خصوص برگزاری رویدادهای مختلف در آینده برنامه ریزی و هماهنگی لازم انجام شد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه