اخبار داغ

شانس زیادی برای کسب مدال المپیکی داریم؛

اخلاقی: جام تختی یکی از معیارهای انتخابی نروژ است/ خیلی‌ها این تیم کشتی فرنگی را با تیم قهرمان لندن مقایسه می‌کنند

اخلاقی: جام تختی یکی از معیارهای انتخابی نروژ است/ خیلی‌ها این تیم کشتی فرنگی را با تیم قهرمان لندن مقایسه می‌کنند
مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: نمی‌توانیم تیم الان را با المپیک لندن مقایسه کنیم و این قیاس درست نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب الله اخلاقی درباره برگزاری مسابقه کشتی فرنگی جام‌ تختی، عنوان کرد: کشتی‌های ماقبل فینال خوب برگزار شد و در برخی از اوزان شاهد رقابت نزدیک بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
مربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره اینکه آیا ممکن است برخی نفرات جا مانده باشند که در جام‌تختی شرکت نکرده‌اند، گفت: سهمیه‌هایی به استان‌ها داده شد اما چون نمی‌توانستیم بیش از ۱۶ نفر در هر وزن داشته باشیم محدودیت‌هایی بود. در کل انتظاراتی که وجود داشت با این مسابقه برآورده شد.
,
 
,
اخلاقی در پاسخ به این سوال که در این دوره قرار است فینالیست‌ها با نفر سوم گروه مسابقه دهند، دلیل آن چیست، یادآور شد: فینالیست با سوم گروه مسابقه می‌دهد و این بازی تک کشتی خواهد بود. با توجه به اینکه ممکن است برخی از شاخص‌ها در یک گروه باشند این تصمیم گرفته شد. با پایان مسابقات کادر فنی درباره نفرات برتر تصمیم‌گیری می‌کند. اینجا یکی از چرخه‌های انتخابی جام جهانی نروژ است.
,
 
,
وی درباره اینکه آیا نفرات برتر به تمرینات اضافه می‌شوند، عنوان کرد: بعد از منفی بودن تست دور جدید اردوی ما شروع می‌شود. با توجه به اینکه بعد از جام‌تختی کشتی‌گیران به شهر خود برمی‌گردند بنابراین زمانی از اردو را از دست خواهند داد به همین دلیل در اردوی بعدی نفرات شاخص جام تختی به ما اضافه خواهند شد.
,
 
,
اخلاقی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی براینکه ما ۵ سهمیه گرفته‌ایم و خیلی‌ها این تیم را با المپیک لندن مقایسه می‌کنند که به همان اندازه با کیفیت است، اظهارداشت: قیاس کار مناسبی نیست اما در المپیک ۲۰۱۲ لندن ۶ نفری که وارد المپیک شدند ورزشکارانی دارای مدال‌های جهانی بودند در این برهه ۵ وزنی که داریم که جوان هستند و امید کسب مدال. امیدواریم المپیک روز بچه‌های ما باشد و نتایج خوبی بگیریم.
,
 
,
مربی تیم ملی کشتی فرنگی همچنین درباره حضور در۳ تورنمنت و وضعیت فرنگی‌کاران جهان، گفت: تفاوت المپیک این دوره این است که تعداد نفرات کاهش یافته و کل دنیا از هم شناخت دارند. ما وزن به وزن مدعیان را بررسی می‌کنیم و شانس زیادی برای کسب مدال به بچه‌های خودمان می‌دهیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه