اخبار داغ

سر هواداران به خاطر نتایج تیم پایین است

دین محمدی: جدایی کمالوند شوک منفی برای استقلال بود/ مجیدی نباید بهانه جویی کند

دین محمدی: جدایی کمالوند شوک منفی برای استقلال بود/ مجیدی نباید بهانه جویی کند
پیشکسوت استقلال گفت: جدایی کمالوند تاثیرگذار بوده و از نظر روحی روانی حواشی فراوانی به همراه داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیروس دین محمدی پیشکسوت استقلال درباره نتایج هفته‌های اخبر آبی‌ها و نزول این تیم اظهار داشت: با نتایج چند هفته اخیر استقلال سر هواداران استقلال پایین است. هواداران از نتایج استقلال نگران و ناراحتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به جدایی فراز کمالوند از کادر فنی استقلال گفت: جدایی کمالوند تاثیرگذار بوده و تأثیر آن هم از نظر فنی نبوده ولی از نظر روحی روانی حواشی فراوانی به همراه داشته و همین شوک منفی، تاثیر خود را روی مجموعه تیم گذاشته است.
,
 
,
وی افزود: استقلالیا از این موضوع ناراحت هستند که چرا کمالوند یکدفعه تیم را رها کرد و باید بعد از اتمام بازی ها از استقلال جدا می‌شد.
,
 
,
هافبک اسقلال در پاسخ به این پرسش که بهتر نیست پیشکسوتان استقلال به جای انتقاد در رسانه‌ها مشکلات را به کادر فنی انتقال دهند، بیان کرد: وقتی کادر فنی استقلال از من دین محمدی نمی‌خواهد که ایرادات تیم را بگویم، مجبورم در رسانه آنها را مطرح کنم. امثال من برای باشگاه زحمت کشیده اند و مردم در کوچه خیابان از ما انتظار دارند و ما در قبال این تیم احساس مسئولیت می‌کنیم.
,
 
,
دین محمدی درباره اینکه به نظر می‌رسد استقلال در اسکواد خود بالانس نیست و در برخی از پست‌ها لنگ می‌زند، پاسخ داد: مجیدی نباید بهانه جویی کند. او خودش گفته بازیکنانش بهترین های ایران هستند و تا آخر باید بماند و استقلال را هدایت کند.
,
 
,
وی که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، در پایان گفت: هر باخت برای مربی و کادر فنی است اما برد به بازیکنان تعلق دارد. این قانون فوتبال است و در همه باشگاه‌های بزرگ جهان نیز مصداق دارد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه