اخبار داغ

آلومینیوم 2 – تراکتور صفر؛ قشقایی 1 - فولاد 2

جام حذفی فوتبال| پتک آلومینیومی بر صورت تراکتور/ فرار بزرگ فولاد با بزرگ

جام حذفی فوتبال| پتک آلومینیومی بر صورت تراکتور/ فرار بزرگ فولاد با بزرگ
آلومینیوم در یک بازی جنجالی و پرتنش تراکتور را در خانه شکست داد تا راهی مرحله یک چهارم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از مرحله یک هشتم جام حذفی و در یک بازی حساس آلومینیوم در اراک از تراکتور پذیرایی کرد. حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت آلومینیوم و رسول خطیبی روی نیمکت تراکتور که لیگ بیستم را در تبریز و اراک شروع کرده بودند، سوژه اصلی این دیدار بود. خطیبی بعد از لیگ برتری کردن آلومینیوم و یک نیم فصل موفق در لیگ بیستم، اراک را ترک و راهی تراکتور شد. علیرضا منصوریان هم پس از 5 هفته حضور در تراکتور جدایی زودهنگامی از جمع سرخ پوشان فوتبال آذربایجان داشت و بعد از خروج خطیبی از آلومینیوم هدایت این تیم را به عهده گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

آلومینیوم با رهبری رسول خطیبی در لیگ در تبریز تراکتور را شکست داده بود و حالا به دنبال تکرار این نتیجه در برابر مربی سابق خود بود. تراکتور اما به عنوان قهرمان جام حذفی بعد از صعود در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال تکرار این جام بود. بازی اما تحت تاثیر حساسیت فراوان با حاشیه و تنش فراوانی آغاز شد.

,
این گونه بود که تقابل دو تیم در بازی امروز به تقابل حساس بین دو سرمربی تبدیل شد. پیش از شروع بازی و به رسم معمول شاهد خوش و بش اعضای کادر فنی دو تیم بودیم اما دو مربی در ادامه با هم درگیر شدند تا بازی رنگ خشونت و جنجال بگیرد. درگیری لفظی دو سرمربی پیش از آغاز نیمه اول اتفاق عجیبی بود که داور بازی را بر آن داشت تا با کارت قرمز هر دو نفر از کنار زمین اخراج کند. در تصاویر تلویزیونی این درگیری لفظی و دلیل آن خیلی مشخص نبود اما همین اتفاق و انتقال سرمربیان دو تیم به روی سکوها، باعث ایجاد وقفه ای چند دقیقه ای در شروع نیمه دوم بازی شد.
,
 
,
نیمه نخست را آلومینیوم آغاز کرد و مزد برتری اش را با گل امیر هوشمند (24) گرفت تا برنده به رختکن برود.
,
 
,
نیمه دوم با تنش و اخراج دو مربی جنجالی آغاز شسد و در ادامه اخراج هادی محمدی مدافع تراکتور در دقیقه 58 فضا را متشنج کرد اما در ادامه آلومینیوم با ضربه پنالتی میثم مجیدی (81) تیر خلاص را زد تا با این پیروزی بزرگ به مرحله یک چهارم رقابتها صعود کند.
,
قهرمان جام حذفی نیز ار گردونه رقابتها کنار رفت.
,
 
,
آلومینیوم 2
, آلومینیوم 2,
گل: امیر هوشمند (24) و میثم مجیدی (81، پنالتی)
, گل: امیر هوشمند (24) و میثم مجیدی (81، پنالتی),
 
,
تراکتور صفر
, تراکتور صفر,
گل: -
, گل: -,
 
,
در ادامه رقابتهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، قشقایی در ورزشگاه پارس شیراز از فولاد پذیرایی کرد.. قشقایی برخلاف انتظار نیبمه اول بهتر بازی کرد و با یک گل برنده به رختکن رفت.
,

فولاد که نمی خواست بازنده باشد، نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل تساوی رسید و در ادامه گل دوم را به ثمر رساند.

,

گل دوم فولاد اما جنجالی شد. شادی گل دوم شروین بزرگ مقابل نیمکت قشقایی باعث اعتراض شدید اعضای این تیم به بازیکن فولاد شد و درگیری های لفظی بین برخی از اعضای دو تیم به وجود آمد اما با دخالت داور و مسئولان برگزاری مسابقه این غائله ختم به خیر شد. جواد نکونام و مهدی هاشمی نسب با جدا کردن بازیکنان فولاد از اعضای تیم قشقایی برای آرام شدن فضا تلاش کردند.

, ., .,

در ادامه داور مسابقه با مشورت کمک داور فرشاد احمد زاده را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد و به یکی از اعضای تیم قشقایی نیز کارت زرد داد.

,

سرانجام فولاد با درخشش بزرگ و دبل او با برتری مقابل میزبان از خلق یک شگفتی جلوگیری کرده و با درخشش شروین بزرگ به مرحله یک چهارم صعود کند.

,
قشقایی 1
, قشقایی 1,
گل: محمد خادمی (19)
, گل: محمد خادمی (19),
 
,
فولاد 2
, فولاد 2,
گل: شروین بزرگ (52 و 76)
, گل: شروین بزرگ (52 و 76),
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه