اخبار داغ

رئیس فدراسیون هندبال در نشست شورای راهبردی فدراسیون ورزش روستایی و بازی های محلی

پاکدل: اولین دوره مسابقات هندبال روستائیان و عشایر را برگزار خواهیم کرد

پاکدل: اولین دوره مسابقات هندبال روستائیان و عشایر را برگزار خواهیم کرد
رئیس فدراسیون هندبال در نشست شورای راهبردی فدراسیون ورزش روستایی و بازی های محلی از برگزاری مسابقات هندبال روستائیان و عشایر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛در راستای سیاست های فدراسیون هندبال مبنی بر استفاده حداکثری از پتانسیل استعدادهای هندبال کشور در سراسر ایران، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال به همراه جابر قمی رئیس کمیته روستایی و عشایری فدراسیون و خانم رضائیان رئیس هیات هندبال استان سمنان و عضو کمیته مذکور ظهر امروز، 29 اردیبهشت ماه، در نشست شورای راهبردی فدراسیون ورزش روستایی و بازی های محلی حضور پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
رئیس فدراسیون هندبال در نشست شورای راهبردی مناطق شش گانه فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی گفت: در ابتدا شاید نگاه بسیاری به تشکیل کمیته‌های روستایی در فدراسیون‌ها، یک نگاه تشریفاتی بود و ما نیز از این قائده مستثنی نبودیم اما پس از انجام چندین سفر استانی متوجه اهمیت موضوع شدیم و در حال حاضر ایمان داریم که روستاها و مناطق عشایر معدن استعدادهای ناب برای ورزش، بخصوص رشته جذاب هندبال هستند.
,
وی با بیان اینکه از این به بعد تعامل بسیار نزدیکی با فدراسیون ورزش روستایی و بازی های محلی خواهیم داشت، افزود: روستائیان و عشایر ذخایر ارزشمند ما و دارای ظرفیت های بالایی هستند که می توانند قهرمانان بنام ورزش ما در تمام رشته ها باشند کما اینکه این اتفاق بارها افتاده و در هندبال به دنبال آن خواهیم بود.
,
رئیس فدراسیون هندبال ادامه داد: مطمئن هستیم که می‌توانیم برای آینده هندبال روی استعدادهای ناب روستاها و عشایر حساب ویژ‌ه‌ای باز کنیم و با ارتباط و توافق نظری که با  جناب آقای دکتر محمد تقی امیری خراسانی، رییس فدراسیون روستایی و عشایری داریم، می توانیم اتفاق های خوبی را برای هر دو فدراسیون رقم بزنیم که در نهایت به نفع ورزش کشور خواهد بود.
,
پاکدل ادامه داد: همچنین با تعامل خوبی که با دکتر حجتی مدیرکل محترم روستایی و عشاری وزارت ورزش داریم، قول مساعد دادند که هندبال به رشته های «جام خوشه چین» اضافه شود زیرا زیرساخت های موجود در روستاها و دهستان های کشور امکان و قابلیت انجام رشته هندبال را دارد.
,
پاکدل ادامه داد: ظرف چند هفته اخیر تلاش خواهیم کرد تا همه هیات‌های استانی کمیته ورزش روستایی خود را راه‌اندازی کنند و با هیات های ورزش روستایی ‌و بازی‌های بومی محلی استان‌ها تعامل کرده تا شاهد ترویج و گسترش هندبال در روستاها و عشایر باشیم.
,
رئیس فدراسیون هندبال عنوان کرد: ما در حوزه توسعه ورزش‌های کلاسیک و رشته هندبال می‌توانیم به فدراسیون کمک کنیم. حتی در بحث تجهیزات هم پشتیبانی خواهیم کرد.
,
پاکدل در ادامه افزود: رشته هندبال این قابلیت را دارد که حتی در زمین‌های چمن مصنوعی هم پیگیری شود، بنابراین فدراسیون هندبال و فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی می‌توانند با یک هم‌افزایی، ستاره‌های واقعی هندبال را استعدادیابی کرده و سپس پرورش دهند.
,
وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در راستای گسترش هندبال، دوره های آموزشی مربیگری و داوری هندبال برای روستائیان و عشایر عزیز را رایگان و ان شاءالله اولین دوره مسابقات هندبال روستائیان و عشایر کشور را در سال جدید برگزار خواهیم کرد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه