اخبار داغ

بازیکنان ذوب آهن پس از شکست برابر استقلال چه گفتند؟

جهانی: ممنوع المصاحبه شده ایم!/ بیدوف: شکست ناراحت‌کننده‌ای بود اما می توانیم در لیگ بمانیم

جهانی: ممنوع المصاحبه شده ایم!/ بیدوف: شکست ناراحت‌کننده‌ای بود اما می توانیم در لیگ بمانیم
پس از شکست ذوب آهن برابر استقلال تنها دارکو بیدوف مهاجم خارجی این تیم مصاحبه کرد و بقیه بازیکنان ذوب آهن صحبت نکردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دارکو بیدوف مهاجم ذوب آهن پس از شکست دو بر یک ذوب آهن مقابل استقلال و حذف تیمش در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: نتیجه ناراحت کننده است زیرا نتوانستیم به مرحله بعدی برویم. اوایل نیمه اول خوب بازی را در دست گرفتیم و موقعیت‌هایی داشتیم که نتوانستیم آنها را گل کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: ابتدای نیمه دوم تمرکزمان را از دست داده و گل خوردیم. پس از دقایقی گل زدیم و توانستیم به بازی بازگردیم اما بار دیگر تمرکزمان از بین رفت و گل دریافت کردیم. پس از آن هم نتوانستیم از موقعیت‌های گلزنی استفاده کنیم. به همین دلیل نتوانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

,

مهاجم تیم ذوب آهن درباره اینکه آیا برای خودشان شانسی برای بقا در لیگ برتر می‌بینند، گفت: اعتقاد دارم می‌توانیم در لیگ برتر بمانیم اگر سخت تلاش کنیم. راه دیگری نداریم و باید متمرکز باشیم. هچنین باید آماده سازی خوبی داشته باشیم تا به مصاف پرسپولیس برویم.

,

*جهانی: ممنوع المصاحبه شده ایم!

, *جهانی: ممنوع المصاحبه شده ایم!,

تیم فوتبال ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل استقلال و در ورزشگاه آزادی با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا از گردونه این رقابت‌ها حذف شود. پس از شکست ذوب آهن برابر استقلال تنها دارکو بیدوف مهاجم خارجی این تیم مصاحبه کرد و بقیه بازیکنان ذوب آهن صحبت نکردند.

,

میلاد جهانی مهاجم تیم ذوب‌آهن پس از پایان این بازی اعلام کرد که هیات مدیره بازیکنان را از انجام مصاحبه منع کرده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه