اخبار داغ

بازیکنان استقلال پس از پیروزی برابر ذوب آهن چه گفتند؟

حسینی: از شرایط مسابقه دور بودم اما برای شادی گل هماهنگ بودم!/ مجیدی: همه تیم‌ها برای VAR درخواست داده‌اند، نه فقط استقلال

حسینی: از شرایط مسابقه دور بودم اما برای شادی گل هماهنگ بودم!/ مجیدی: همه تیم‌ها برای VAR درخواست داده‌اند، نه فقط استقلال
پس از پیروزی استقلال برابر ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، بازیکنان این تیم صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرزاد مجیدی کمک سرپرست تیم فوتبال استقلال پس از برتری 2 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر به هواداران استقلال تبریک می‌گویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره عملکرد تیم داوری گفت: به هواداران استقلال تبریک می‌گویم.

,

کمک سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره اینکه آیا نسبت به داوری صحبت نمی‌کند، توضیح داد: چه بگوییم. اعتراض‌ها در جریان مسابقه است و برای همه عزیزان آرزوی موفقیت می‌کنم.

,

مجیدی درباره درخواست مدیریت باشگاه استقلال مبنی بر استفاده از سیستم VAR در لیگ برتر گفت: فقط باشگاه ما چنین درخواستی نداده بلکه تمام باشگاه‌ها این درخواست را داده‌اند. فوتبال زیبای همه تیم‌ها این اجازه را می‌دهد تا VAR در ایران باشد. حق فوتبال ایران این است.

, VAR, VAR,

*حسینی: از شرایط مسابقه دور بودم اما برای شادی گل هماهنگ بودم!

, *حسینی: از شرایط مسابقه دور بودم اما برای شادی گل هماهنگ بودم!,

سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال پس از برتری 2 بر یک استقلال مقابل ذوب‌آهن و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم. پس از دو باخت پشت سر هم مقداری شرایط بد بود ولی توانستیم این مسابقه را ببریم و ان‌شاءالله از هفته‌های آینده به روند پیروزی‌مان بازگردیم.

,

وی درباره اشتباه خود روی گل ذوب‌آ‌هن توضیح داد: بعد از سه ماه بازی کرده بودم. تمرین داشتم اما مقداری از شرایط بازی دور بودم. در سایر لحظات مسابقه شرایط خوبی داشتم اما در آن لحظه مقداری وضعیت بدنی‌ام خوب نبود و آن جوری شد و ان‌شاءالله بتوانم در دیدارهای بعدی جبران کنم.

,

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال درباره روحیه دادن فرشید اسماعیلی به خودش پس از به ثمر رسیدن گل دوم استقلال گفت: قبل از بازی با هم هماهنگ کردیم که اگر گل زد روی من بیاید.

,

*مهدی‌پور: ناکامی در 2 بازی اخیر اتفاق بود

, *مهدی‌پور: ناکامی در 2 بازی اخیر اتفاق بود,
مهدی مهدی‌پور هافبک تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: ما در دو بازی نتایج خوبی نگرفتیم، علیرغم اینکه حق‌مان نبود. این بازی با تیم خوب ذوب‌آهن، قرعه سختی برای ما در جام حذفی بود، اما خدا را شکر بازی را بردیم. موقعیت‌های خوبی هم داشتیم و می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم.
,
 
,
هافبک تیم فوتبال استقلال ادامه داد: ذوب‌آهن تیم خوب و بابرنامه‌ای بود. سعی کردند که راه‌های نفوذ را ببندند، اما خدا را شکر توانستیم پیروز میدان شویم.
,
 
,
وی درباره اُفت تیم استقلال پس از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: ما اُفتی نداشتیم. شکل بازی‌مان، کاری که انجام دادیم و موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم، خوب بود. فقط دو بازی در نتیجه‌گیری خوب عمل نکردیم که آنهم اتفاقات فوتبال است. خدا را شکر این بازی را بردیم و باید به بازی بعدی فکر کنیم.
,
 
,
مهدی‌پور درباره عملکرد متفاوت استقلال در دو نیمه گفت: این مسئله به شکل بازی ذوب‌آهن ارتباط داشت که نیمه اول آنها سعی کردند راه‌های نفوذ را ببندند و با سیستم 1-4-5 بازی می‌کردند که منطقی هم بود. در نیمه دوم وقتی ما گل زدیم، تیم ذوب‌آهن بالاتر بازی کرد و شکل بازی عوض شد. در این مدل بازی‌ها ما خیلی بهتر کار می‌کنیم.
,
 
,
*رضاوند: فرقی نمی‌کند در دور بعد به مصاف چه تیمی برویم
, *رضاوند: فرقی نمی‌کند در دور بعد به مصاف چه تیمی برویم,

آرش رضاوند هافبک تیم فوتبال استقلال بعد از صعود استقلال به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و در نیمه دوم فرصت‌های خیلی خوبی داشتیم و خوشبختانه توانستیم برنده شویم.

,

وی در خصوص اینکه روی گل دوم حرکت جالب توجهی انجام داد، گفت:‌ من پاس دادم که قایدی توپ را گل کند و او هم از روی توپ رد شد تا اسماعیلی گل بزند.

,

رضاوند در پاسخ به این سؤال که ترجیح می‌دهد در مرحله بعد با چه تیمی روبه‌رو شوند، عنوان کرد: برای ما فرقی نمی‌کند. امیدوارم به مصاف هر تیمی که می‌رویم برنده شویم و تا فینال بالا برویم.

,

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص قضاوت بنیادی‌فر گفت: داوری بدی صورت نگرفت ولی به نظرم خطا روی نادری پنالتی بود. در مجموع داوری خوب کار کرد.

,

*مرادمند: بازی خوبی انجام دادیم

, *مرادمند: بازی خوبی انجام دادیم,

حسین مرادمند مدافع تیم فوتبال استقلال بعد از برتری استقلال مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و خوشحالم که پیروز شدیم. خدا را شکر که دل هوادارانمان را شاد کردیم.

,

همچنین فرشید اسماعیلی و مهدی قائدی بدون گفت‌و‌گو با رسانه‌ها ورزشگاه ‌آزادی را ترک کردند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه