اخبار داغ

لیگ برتر پاورلیفتینگ| قرعه‌کشی مسابقات انجام شد/ تیم‌ها رقبای خود را شناختند

لیگ برتر پاورلیفتینگ| قرعه‌کشی مسابقات انجام شد/ تیم‌ها رقبای خود را شناختند
مراسم قرعه کشی لیگ پاورلیفتینگ برگزار شد و تیمهای شرکت کننده در دو گروه این رقابتها، رقبای خود را در مرحله گروهی شناختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم قرعه کشی اولین لیگ پاورلیفتینگ با حضور مسوولان فدراسیون برگزار شد و تیمهای شرکت کننده رقبای خود را در این مسابقات شناختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این مراسم که با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس، حسن کرباسی دبیر و فرشید سلطانی رئیس سازمان تیمهای ملی و دیگر مسوولان فدراسیون برگزار گردید، تعدادی از پیشکسوتان و قهرمانان پاورلیفتینگ از جمله مهدی فاطمی قهرمان سابق پاورلیفتینگ کشور حضور داشتند.
,
 همچنین ابوالفضل قناعتی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران، معین الدینی مشاور فراکسیون ورزش مجلس، بنی تمیم مدیرکل توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش دیگر نفراتی بودند که مراسم را از نزدیک مشاهده کردند.
,
در این مراسم ابتدا کلیپیی از تاریخچه پاورلیفتینگ در ایران و ثبت قرارداد تیمها در سازمان لیگ پخش شد و آن گاه در کلیپی یاد و خاطره مرحوم حبیب الله عایل پدر پاورلیفتینگ ایران گرامی داشته شد و از فرزندان وی هم تجلیل به عمل آمد.
,
در نهایت قرعه کشی با حضور دو تن از قهرمانان پاورلیفتینگ برگزار شد و تیمهای هیأت استان کرمانشاه، دریاچه ارومیه، هیات استان خراسان رضوی، استحکام سازه شانی بابلسر و هیات استان فارس در گروه اول و بهمن اسپرت، نیروی زمینی ارتش، هیات استان چهارمحال و بختیاری و ملی حفاری ایران در گروه دوم قرار گرفتند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه