اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه:

یک انتفاضه تاریخی به یمن و برکت سردار حاج قاسم سلیمانی شکل گرفته است/ قدس متعلق به جهان اسلام است

یک انتفاضه تاریخی به یمن و برکت سردار حاج قاسم سلیمانی شکل گرفته است/ قدس متعلق به جهان اسلام است
حجت الاسلام حجت الله فاضلی گفت: امروز انتفاضه موشکی فراهم شده است و یک انتفاضه تاریخی به یمن و برکت سردار حاج قاسم سلیمانی شکل گرفته است و دیگر زمان بزن و در رو گذشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حجت الاسلام حجت الله فاضلی امروز در تجمع مردم کرمانشاه در حمایت از مقاومت مردم فلسطین و محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به غزه که در مقابل مسجد جامع برگزار شد اظهار داشت: امروز شاهدیم بار دیگر اقدامات بی رحمانه ای از طرف رژیم غاصب صهیونیستی برای مظلوم کشی و کودک کشی تجویز شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه افزود: حدود ۱۰ روز است که تمام امکانات این رژیم بسیج شده و ملت مظلوم را در غزه که در کرانه دریای مدیترانه و یک شهرک بسیار کوچک است را محاصره هوایی و زمینه کرده است.

وی خاطر نشان کرد: این رژیم غاصب از زمین و آسمان برای هجمه مردم مظلوم از هیچ امری فروگذار نکرده است.

حجت الاسلام فاضلی بیان داشت: متاسفانه جوامع بشری نسبت به این قضیه سکوت کرده اند و اینجاست که جامعه دینی و ایرانی ما این مهم را دریافته اند و در هر کجای جهان اسلام برای این امر تجمع کرده و عمل مذبوحانه و ظالمانه حکمران استکبار علیه مردم مظلوم فلسطین را علاوه بر اینکه محکوم می‌کنند بلکه ندای همراهی و همدلی با این مردم مظلوم را به گوش جهانیان می رسانند تا دشمنان اسلام بدانند هر کجای عالم باشیم جبهه مقاومت آنها را پشتیبانی می کند.

وی ادامه داد: اگر چنانچه در این راستا زمینه‌ای فراهم شود برای کمک آنها جان را در کف دست گذاشته و تقدیم دفاع از جبهه مقاومت خواهیم کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه گفت: جهان استکبار بدانند با این برنامه مظلوم کشی نه تنها خواسته آنها که فراموشی فلسطین است برآورده نمی‌شود بلکه امت اسلام و جهان اسلام برای اینکه فلسطین را در متن مسائل خود ببیند مهمتر از ایام گذشته است و به آن توجه خواهند کرد.

وی اظهار داشت: اگر چنانچه انتفاضه های قبلی با سنگ، چوب و ... بود اما امروز انتفاضه موشکی فراهم شده است و یک انتفاضه تاریخی به یمن و برکت سردار حاج قاسم سلیمانی شکل گرفته است و دیگر زمان بزن و در رو گذشته است.

وی افزود: در این رابطه نقشه آنها پیاده نخواهد شد بلکه باید به انتظار بنشینند که امت اسلامی یکپارچه با وحدت کلمه در آینده نزدیک در قدس عزیز اجتماع خواهند کرد و به نماز جماعت می ایستند و آن زمان استکبار درس خود را خواهد گرفت تا بداند قدس متعلق به مسلمین و جهان اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه