اخبار داغ

انتصاب رئیس دپارتمان جوانان

انتصاب رئیس دپارتمان جوانان
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال طی حکمی رئیس دپارتمان جوانان را منصوب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طی حکمی از سوی منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، غلامرضا جباری به عنوان رئیس دپارتمان جوانان منصوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در حکم قنبرزاده به جباری آمده است: با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و به استناد بند 7 ماده 67 اساسنامه مصوب فدراسیون، به موجب این ابلاغ به سمت رئیس دپارتمان جوانان منصوب می شوید. امید است با تلاش مستمر جنابعالی و دیگر همکاران، در راستای مسئولیت این دپارتمان، شاهد ارتقا بیش از پیش فدراسیون باشیم. موفقیت و بهروزی روز افزونتان را در انجام وظایف مهمی که بر عهده دارید از خداوند منان مسئلت می کنم.

,

وی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی از دانشگاه تربیت مدرس تهران بوده و از سوابق وی می‌توان به اخذ گواهینامه صلاحیت مدرسی از دانشگاه تربیت مدرس تهران، داوری در لیگ برتر فوتبال ایران، فعالیت به عنوان دبیر درس تربیت بدنی و ورزش در آموزش و پرورش، رئیس دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال، دبیر جلسات مسئولین کمیته ها و دپارتمانهای فدراسیون فوتبال و دبیر کارگروه پژوهش فدراسیون فوتبال اشاره کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه