اخبار داغ

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شواری اسلامی خبر داد؛

تکمیل کنار‌گذر رشتخوار با کمک معادن سنگان خواف به زودی

تکمیل کنار‌گذر رشتخوار با کمک معادن سنگان خواف به زودی
حجت الاسلام احمدپور، گفت: اجرا و تکمیل طرح اسفالت مسیر ۲ کیلومتری کنار گذر رشتخوار که از دغدغه های دیرینه مردم این شهر است، توسط معادن خواف تصویب شد، این طرح با قول معادن در فاصله زمانی کوتاه به زودی اجرایی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ وجیه‌ الله جعفری معاون وزیر صمت، در نشست ظهر امروز که با حضور مسئولان دو شهرستان خواف و رشتخوار و مسئولان معادن در خواف برگزار شدن با توجه به مطرح شدن مباحث مختلف در جهت تسریع در روند کار دوبانده شدن مسیر تربت حیدریه، رشتخوار، خواف، گفت: در موضوع طرح ۲ بانده شدن مسیر تربت حیدریه، رشتخوار به خواف مجموعه ایمیدرو و شرکت های معدنی پای کار هستند و در صورت تحویل صورت وضعیت از طرف پیمانکار و وزارت راه طی یک هفته معادن نیز ۵۰درصد تعهد خود را در رابطه با این طرح به حساب پیمانکار طرح واریز خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


حجت الاسلام اکبر احمدپور نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی در این جلسه نیز، اظهار داشت: طرح اسفالت مسیر ۲ کیلومتری کنار گذر رشتخوار که از دغدغه های دیرینه مردم شهر رشتخوار است، توسط معادن خواف تصویب شد، این طرح با قول معادن در فاصله زمانی کوتاه به زودی اجرایی خواهد شد.

, ,
,

وی، افزود: با توجه به فرصت معادن در منطقه خواف یک نعمت خدادادی است و یک فرصت طلایی هم برای مردم منطقه است که بتوانیم در زمینه اشتغالزایی انشاالله گام‌های بلندی برداشته شود.

,

وی در رابطه با جذب نیروی کار بومی در منطقه خواف و رشتخوار، در معادن یادآور شد: با سرمایه‌گذاران مختلف جلساتی برگزار شده و این تعهد لازم داده شده که در رابطه با جذب نیروهای هر مقداری که در توان این مجموعه ها هست زمینه جذب حداکثری را برای مردم منطقه و نسل جوان جویای کار فراهم کنند.

,

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی با تاکید و اشاره به ورود معادن در حوزه زیرساخت‌ها منطقه نیز، بیان داشت: یکی از مطالبات جدی مردم منطقه خواف و رشتخوار دو بانده شدن مسیر سنگان، خواف، رشتخوار به تربت حیدریه است، معادن با توجه به تعهدی که دارند قرار بر این شد که هم معادن و هم وزارت راه به تعهدات خود عمل کنند و هزینه های لازم را بپردازند که کار به سرعت پیش برود.

,

شایان ذکر است، موضوع برنامه ریزی جهت توزیع اعتبارات ۷۵ میلیاردی معادن در منطقه خواف و رشتخوار به جلسه بعد موکول شد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه