اخبار داغ

رییس مجمع نمایندگان فارس؛

انتخابات تعیین حق سرنوشت است/ نگاه مدیران در نظام اسلامی اعتقادی و مردم محور می‌باشد

انتخابات تعیین حق سرنوشت است/ نگاه مدیران در نظام اسلامی اعتقادی و مردم محور می‌باشد
ابراهیم عزیزی گفت: مسئولیت در نظام اسلامی به معنای اربابی و رعیتی نیست، بلکه مسئولین خدمتگذار مردم هستند و نگاه مدیران در نظام اسلامی باید اعتقادی و بارویکردی مردمی و عدالت محور باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در آیین بوستان فرهنگ و هنر زرقان که عصر امروز برگزار شد، با اشاره به روز افتتاح شهرداری زرقان در اردیبهشت ماه گفت: امروز بنابه ثبت تاریخ روز افتتاح شهرداری در شهر زرقان است که به مردم این شهر تبریک می گوییم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
وی افزود: در مکتب اسلام و نظام اسلامی تفاوت وژه ای مدیریت و مسئولیت با سایر نظام ها وجود دارد؛ بسیاری از مکاتب سیاسی دنیا براساس یک چارچوب قانونی و ایدئولوژیک مادی گرایانه سعی میکنند نسبت به عموم مردم کار کنند. 
,
 
,
عزیزی با اشاره به اینکه در نظام اسلامی این باور را داریم که مسئولین برای خدمت و رسیدگی حل مشکلات مردم پای به عرصه خدمت می گذارند، اظهار داشت: مسئولیت در نظام اسلامی به معنای اربابی و رعیتی نیست، بلکه مسئولین خدمتگذار مردم هستند و نگاه مدیران در نظام اسلامی باید اعتقادی و بارویکردی مردمی و عدالت محور باشد. 
,
 
,
بنابه عقیده نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ویژگی خدمت در نظام اسلامی صادقانه، مردمی، اعتقادی و برگرفته از اندیشه دینی است که اقدامات اینچنینی موجب عنایت الهی خواهد شد.
,
 
,
وی تصریح کرد: خدمت صادقانه،  برکت و پیشرفت را برای دستگاه اجرایی و مردم به ارمغان می آورد؛ عملکرد مدیران، مسئولین و نمایندگان در تمامی نهاد ها، بر مبنای این اعتقادات هستند و این رویکرد اعتقادی را منحصر به آموزه دینی را باید قدر بدانیم.
,
 
,
عزیزی با بیان اینکه هرچه در جهت عمران و آبادانی و پیشرفت تلاش کنیم، ذخیره الهی خواهد بود اضافه کرد: زمانی حسرت خواهیم خورد که چرا فرصت ها را ازدست داده ایم و خدمت بیشتر نداشته ایم.
,
 
,
رئیس مجمع نمایندگان فارس با اشاره به اینکه ارتباط و پاسخگویی به مردم یک تکلیف است و مردم زرقان در طول سالیان طولانی خدمات بزرگی را به اسلام و ایران داشته اند، خاطرنشان کرد: مردم زرقان کارنامه درخشانی در دوران پیروزی انقلاب تا کنون داشته اند؛ نظام اسلامی قدر این حضور و تلاش را بیشتر باید بداند.
,
 
,
وی ارتقا زرقان از بخش به شهرستان را اقدامی خوب تلقی کرد و گفت: همدلی و هماهنگی یکپارچگی دستگاه های اجرایی در این شهرستان ستودنی است و خوشحالیم که مردم زرقان همکاری لازم را دارند.
,
 
,
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی انتخابات پیش رو را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: انتخابات امر بسیار مهم بوده و انتخاب یعنی حق تعیین سرنوشت است؛ کرونا ویروس ما را دچار مشکل کرده اما باید بپذیریم که در انتخابات برای تعیین سرنوشت خودمان باید وارد میدان شویم و در ۲۸ خرداد برای انتخابات رئیس جمهوری باایمان، انقلابی و کارآمد به پای صندوق های رای بیاییم.
,
 
,
به گفته عزیزی، تلاش کنیم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در موضوع پارلمان محلی نیز افراد کارآمد انتخاب شوند. 
,
 
,
رئیس مجمع نمایندگان تاکید کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای می تواند سرنوشت ساز باشد و زمینه آبادانی و پیشرفت کشور را فراهم نماید.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه