اخبار داغ

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در خطبه های نمازجمعه:

شورای نگهبان به دور از ملاحظات سیاسی در احراز صلاحیت ها براساس مر قانون عمل کند

شورای نگهبان به دور از ملاحظات سیاسی در احراز صلاحیت ها براساس مر قانون عمل کند
حجت الاسلام جواد فاطمی نسب گفت: از شورای نگهبان انتظار می رود به دور از ملاحظات سیاسی براساس مر قانون عمل کرده و در احراز صلاحیت ها به کف شرایط و حداقل ها اکتفا نکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به وقایع سرزمین های اشغالی فلسطین اظهار داشت: کشتار مردم مظلوم فلسطین به دست رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی چندروزی است که ادامه دارد و همه دنیا شاهد جنایات اسرائیل در سرزمینهای اشغالی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

امام جمعه سرپل ذهاب افزود: سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز قدس و پیام هوشمندانه سید حسن نصرالله و مقاومت مردم فلسطین وضعیت بسیار سخت و غافل کننده ای را برای اشغالگران پدید آورده است.

,

وی تصریح کرد: برای اولین بار در تاریخ حجم بسیار زیاد و بی سابقه ای از موشک ها در سرزمین های اشغالی فرود آمده است این در حالیست که در جنگ ۲۲ روزه جمعا ۴۰۹ موشک و راکت پرتاب شد ولی در ۲۰ دقیقه ابتدایی این حملات جبهه مقاومت ۳۰۰ موشک و راکت به سمت سرزمین های اشغالی شلیک کرده است.

,

وی با اشاره به انسجام و وحدت شکل گرفته در فلسطین اذعان داشت: در این حملات برای اولین بار همه مردم فلسطین در تمام مناطق اشغالی به میدان آمده و بصورت منسجم و به هم پیوسته به مقابله مسلحانه علیه اشغالگران پرداختند.

,

فاطمی نسب خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت در این حملات برای اولین بار حجم بسیار زیادی از توان موشکی و پهبادهای خود را رونمایی کرده است و ۲/۳ از سرزمینهای اشغالی را زیر آتش گرفته است.

,

امام جمعه شهرستان با اشاره به واکنش های جهانی علیه رژیم صهیونیستی افزود: با توجه به شرایط کرونایی جهان برای اولین بار در نقاط مختلف دنیا شاهد حجم گسترده ای از واکنش خشم آلود جهانیان علیه تجاوزگری صهیونیست ها در سرزمینهای اشغالی هستیم.

,

وی در ادامه با اشاره به وضعیت سرزمین های اشغالی اظهارداشت: در وضعیت پیش آمده مهاجرت معکوس از سرزمین های اشغالی رشد بسیاری داشته و اکنون ۲میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در پناهگاه زندگی می کنند و در این حملات چهارمین ارتش برتر دنیا بیشترین تلفات را داده و به شدت در حال سانسور خبری آن است.

,

فاطمی نسب اذعان کرد: قرائن و شواهد موجود نشان می دهد که نابودی اسرائیل نزدیک است و حتی قبل از وعده صادق رهبر انقلاب محقق خواهد شد.

,

امام جمعه شهرستان در ادامه به فرآیند اجرایی مقدمات انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان در حال بررسی صلاحیت داوطلبین ثبت نام کننده برای انتخابات ریاست جمهوری است.

,

وی افزود: افرادی با علم به اینکه صلاحیت آنها برای انتخابات محرز نمی شود با طراحی سناریوهای شیطنت آمیز اقدام به ثبت نام کرده و پس از اعلام نتایج بررسی ها در کشور فضاسازی مسموم خواهند کرد و تا هزینه های نظام را بالا ببرند.

,

وی با تأکید بر لزوم حمایت از شورای نگهبان اذعان داشت: دلسوزان نظام در این مرحله با هوشمندی و دقت فراوان برای حمایت منطقی و مستدل از شورای نگهبان و تصمیمات آن وارد عمل شوند و از ظرفیت خود برای حمایت از شورای نگهبان اقدام کنند.

,

فاطمی نسب در ادامه اظهار داشت: از شورای نگهبان انتظار می رود که در حرکت هوشمندانه بر مسیر قانون تداوم داشته و با رعایت مر قانون بدون ملاحظات سیاسی و توقعات زیاده خواهانه برخی کاندیدها و جناحهای سیاسی اقدام کند.

,

وی افزود: شورای نگهبان از مرحله مصلحت اندیشی عبور کند و آنچه را که ضوابط قانونی تصریح کرده انجام داده و به کف شرایط و حداقل ها در احراز صلاحیت کاندیدها اکتفا نکند و علاوه بر حسن سابقه و فقدان سوابق سوء به عملکرد آنها و سوابق اجرایی و میزان موفقیت کیفی آنها توجه کند.

,

وی خطاب به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اذعان داشت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بر حفظ امنیت و وحدت ملی تاکید و به اخلاق انتخاباتی و اجتناب از افشاگری‌های بدون سند التزام داشته و برنامه ای مشخص و عملیاتی را ارائه و از سیاه نمایی پرهیز کنند.

,

امام جمعه شهرستان در خطبه اول نیز پیامبر مکرم اسلام و اهل بیت (ع) را بهترین و کاملترین نمونه خصلت‌های نیکو معرفی کرد و گفت: انسان باید همواره برای شکل دادن خصلت های نیکو و ارزشهای الهی در خود تلاش کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه