اخبار داغ

رئیس پلیس فتای سیستان و بلوچستان خبر داد؛

دستگیری عامل انتشار پیام های توهین آمیز علیه یک شهروند در فضای مجازی

دستگیری عامل انتشار پیام های توهین آمیز علیه یک شهروند در فضای مجازی
حسن کیخا از دستگیری عامل انتشار پیام های حاوی مطالب تهدید و توهین آمیز علیه یک شهروند در فضای مجازی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن کیخا، رئیس پلیس فتای سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتای استان و اعلام شکایت از فردی ناشناس که اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز در شبکه های اجتماعی علیه وی و خانواده اش کرده بود، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به مستندات ارائه شده و پیگیری های به عمل آمده توسط کارشناسان این پلیس، متهم که از اقوام نزدیک شاکی پرونده بود  شناسایی و پس از هماهنگی  قضایی به پلیس فتا احضار شد.

کیخا اضافه کرد: متهم ابتدا منکر بزه ارتکابی شد، ولی پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات استخراج شده از سوی کارشناسان، لب به اعتراف گشود و در نهایت اعلام کرد مدتی است با شاکی پرونده دچار اختلافاتی هستم و فضای مجازی را بهترین راه برای انتقام گیری انتخاب کردم.

وی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی اظهار کرد: رعایت اخلاق در فضای مجازی به‌ خصوص شبکه‌های اجتماعی یکی از ضروریات است که کاربران باید به آن پایبند باشند، چرا که گاهی به گمان اینکه هیچ‌گاه شناسایی نمی‌شوند، اقدام به توهین، افترا و نشر اکاذیب برای افراد حقیقی و حقوقی در این فضا می‌کنند که البته این تصور غلط و این کار جرم است و با کاربر خاطی برابر قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه