اخبار داغ

رئیس شورای شهر مشهد:

جذب نیرو در شهرداری با ورود دستگاه‌های نظارتی متوقف شد

جذب نیرو در شهرداری با ورود دستگاه‌های نظارتی متوقف شد
حیدری گفت: با ورود دستگاه‌های نظارتی بر روند به کارگیری نیروها در شهرداری، تأکید شده است که جذب نیروی جدید خارج از قاعده و بدون تعریف کار جدید صورت نگیرد لذا نیروهایی که هم‌اکنون در شهرداری مشغول هستند از سنوات گذشته حضور دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا حیدری، رئیس شورای شهر مشهد در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر هیچ‌گونه دخالت در جذب یا تبدیل عضویت هیچ یک از اعضای شهرداری مشهد ندارد و ورودی نیز به این موضوع ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: شهرداری یا شورای شهر بدون اجازه و مجوز وزارت کشور و سازمان شهرداری‌های کشور نمی‌توانند به صورت مستقل اقدام به استخدام یا تبدیل عضویت افراد شاغل در شهرداری کنند لذا شهرداری مشهد نیز بر اساس آخرین تصمیم وزارت کشور در خصوص جذب و تبدیل عضویت 10 درصد پست‌های مصوب شهرداری در حال اقدام است.

,

حیدری خاطر نشان شد: روند تبدیل عضویت در شهرداری مشهد تماماً بر اساس دستورالعمل، ابلاغ و اولویت‌های اعلام شده از سوی وزارت کشور در حال انجام است که این اولویت‌ها بر اساس سابقه کاری افراد، مدرک تحصیلی آن‌ها، تجربه و آزمون نهایی است بنابراین شورای شهر هیچ‌گونه دخالتی در فرایند، تصویب آیین‌نامه، شرایط و ضوابط تبدیل عضویت کارکنان شهرداری نداشته و نخواهد داشت.

,

رئیس شورای شهر مشهد در خصوص آزمون استخدامی شهرداری مشهد، گفت: آزمونی که در آینده نزدیک برگزار می‌شود مربوط به تبدیل عضویت کارکنان شهرداری به قرارداد یک‌ساله کار معین است و برگزاری آزمون استخدامی عمومی شهرداری باید توسط دولت و مجلس شورای اسلامی تصویب و ابلاغ شود ولی هنوز هیچ‌گونه تصمیم یا وعده‌ای برای برگزاری آن گرفته نشده است.

,

وی پیرامون شایعاتی در خصوص لیست از پیش تعیین‌شده برای تبدیل عضویت کارکنان شهرداری مشهد، تأکید کرد: به هیچ عنوان هیچ‌گونه لیست از پیش تعیین‌شده‌ای برای تبدیل عضویت افراد وجود ندارد زیرا روند تبدیل عضویت کاملاً به صورت سیستماتیک است و افراد باید در سامانه تمام اطلاعات خود را ثبت کند و وزارت کشور بر این روند نظارت کامل دارد لذا این روند کاملاً شفاف است و حتی امکان جابه‌جایی یک نفر نیز وجود ندارد.

,

حیدری یادآور شد: اصلاً کسی جرئت ندارد لیستی تهیه کند از طرف دیگر فردی که 12 سال سابقه کار در شهرداری دارد و دارای مدرک تحصیلی و جایگاه سازمانی است را مگر می‌شود که نادیده گرفت از این رو تمام موضوعاتی که در این خصوص مطرح می‌شود تماماً شایعه و فضا سازی است.

,

رئیس شورای شهر مشهد بیان کرد: شهرداری تمامی فعالیت‌های خود را از طریق پیمانکاری، برون‌سپاری می‌کند و نیروی انسانی مورد نیاز نیز با خود پیمانکار است و شهرداری دخالتی در به کارگیری افراد در آن پروژه ندارد.

,

وی با اشاره به اینکه شهرداری حدود یک سال است که هیچ نیرویی در قسمت‌های مختلف جذب نکرده است، گفت: با ورود دستگاه‌های نظارتی بر روند به کارگیری نیروها در شهرداری، تأکید شده است که جذب نیروی جدید خارج از قاعده و بدون تعریف کار جدید صورت نگیرد لذا نیروهایی که هم‌اکنون در شهرداری مشغول هستند از سنوات گذشته حضور دارند که این افراد دارای قراردادهای حجمی و شرکتی هستند که در حجمی تنها یک کار واگذار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه