اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

مدیر میزمحور دردی از جامعه دوا نمی‌کند

مدیر میزمحور دردی از جامعه دوا نمی‌کند
قاسم حبیب‌زاده گفت: اگر مدیری فقط میزمحور باشد، نمی‌تواند دردی از این جامعه دوا کند؛ بنابراین حضور در صحنه و میدان مشکلات، لازمه حل آن‌هاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم حبیب‌زاده، کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز با بیان این‌که ذات مذاکره قابل نفی نیست، اما نباید مذاکره به هر قیمتی انجام شود، گفت: هدف از مذاکره این است که گشایشی در اقتصاد کشور ایجاد شود نه اینکه به تعهدات جدیدی تَن دهیم که هیچ دستاوردی برای ما ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قاسم حبیب‌زاده،, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,

وی به فشار حداکثری دشمنان اشاره کرد و گفت: هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد که ما مذاکره کنیم و بعد فشارهای اقتصادی افزایش یابد. قرار بر این بود که برجام فشارهای اقتصادی را کاهش دهد که البته تا حدودی و تا قبل از خروج آمریکا از برجام این فشارها کاسته شد اما با روی کار آمدن ترامپ بر فشارهای اقتصادی افزوده و فشار حداکثری به بخشی از راهبرد آمریکا در برابر ایران تبدیل شد؛ لذا مشاهده کردیم که به برجام و امثال برجام نمی‌توان اعتماد کرد؛ زیرا آمریکا و غرب بازیگران بدعهدی هستند که نمی‌‍توان روی وعده و وعیدهای آنها حساب باز کرد.

,

این کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به تکرار تجربه تلخ برجام در وین خاطرنشان کرد: ایکاش کمی دولت تدبیر و امید از خود تدبیر نشان می‌داد و ریشه حل مشکلات کشور را در وین نمی‌یافت.

,

وی درباره ضعف‌های مدیریتی در کشور و ضرورت اصلاح نظام مدیریتی در سطوح عالی اجرایی گفت: مدیران هر مجموعه به مدیر ارشد خود نگاه می‌کنند و از او الگو می‌گیرند. ما اکنون با دو نوع الگوی مدیریتی مواجهیم، یکی میزمحور است و دیگری میدان‌محور.

,

حبیب‌زاده تصریح کرد: مدیران میدان‌محور کسانی هستند که در میدان‌های مسئولیتی خود حاضر می‌شوند و به گزارش‌ها اکتفا نمی‌کنند و از نزدیک با مسائل و مشکلات آشنا می‌‍شوند و همچنین در میدان برای آن‌ها راه‌حل پیدا می‌کنند و تصمیم می‌گیرند، البته جلسات کارشناسی حتماً لازم است، اما اگر مدیری فقط میزمحور بود، نمی‌تواند دردی از این جامعه دوا کند؛ بنابراین حضور در صحنه و میدان مشکلات، لازمه حل آن‌هاست.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه