اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

فتح نهایی قدس نزدیک است/ اولتیماتوم غزه به رژیم صهیونیستی در جهان نمونه نداشت

فتح نهایی قدس نزدیک است/ اولتیماتوم غزه به رژیم صهیونیستی در جهان نمونه نداشت
سردار غلامرضا سلیمانی گفت: رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است و نصرت الهی نصیب مردم شده و فتح نهایی نزدیک است و اگر ظرفیت آن فرا برسد، اسرائیل محو خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار غلامرضا سلیمانی شنبه شب در همایش فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برتر استان که در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه کربلا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای سالروز آزادسازی خرمشهر، بااشاره پیروزی مردم فلسطین در نبرد ۱۲ روزه با رژیم کودکش اسرائیل و ارتباط آن با عملیات الی بیت المقدس  سال ۶۱ شمسی و آزادسازی خرمشهر گفت:عملیات الی بیت المقدس بزرگترین عملیات رزمندگان ملت ایران و شاهکار نظامی ملت در دوران دفاع مقدس بود. الی بیت المقدس بودن این عملیات مهم است.

سردار سلیمانی با اشاره بیانات حضرت امام که فرمودند، فتح خرمشهر فتح خاک نبود، فتح ارزش‌های والای انسانی بود، افزود: رهبر معظم انقلاب  نیز فرمودند: خرمشهر‌ها در پیش است؛ لذا این پیروزی که در نبرد ۱۲ روزه بین مردم مظلوم فلسطین و رژیم اشغالگر قدس حادث شد دستاورد‌ها و پیامد‌های بزرگی دارد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با یادآوری تاریخی اینکه  رژیم اشغالگر صهیونیستی توسط آمریکا و انگلیس با پشتیبانی سازمان ملل در سرزمین‌های اشغالی بوجود آمد، خاطرنشان کرد: جهان اسلام در آن دوران نتوانست جلوی این روند تحقیر آمیز را بگیرد. این غده سرطلانی در درون جهان اسلام سرباز کرد.

سردار سلیمانی با تصریح بر اینکه امام خمینی با آوردن انقلاب این روند تحقیر آمیز را دگرگون کرد، گفت: شاهد هستیم که غزه به رژیم اشغالگر اولتیماتوم داد که برای اولین بار در جهان اسلام اتفاق افتاد. انتفاضه‌ای که با رهبری امام خمینی با سنگ شروع شده بود امروزه با بیش از چهار هزار موشک به سرزمین‌های اشغالی در حال شکل گیری است. در درون سرزمین اشغالی جنگ شهری در گرفت و پرچم رژیم اشغالگرپایین کشیده شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور  با تاکید براینکه در افکار عمومی دنیا و نیز  اروپا و آمریکا مردم با حمایت از مردم فلسطین و انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی قیام کردند، ادامه داد:  برای اولین بار رژیم اشغالگر قدس در جنگ رسانه‌ای هم دچار شکست شد. برای اولین بار تمام فرودگاه‌های صهیونیست‌ها تعطیل شد و آمریکایی‌های مقیم سرزمین اشغالی آن جا را ترک کردند. برای اولین بار رژیم اشغالگر تلاش کرد که جنگ گسترش پیدا نکند و جنگ زمینی آغاز نشود.
 
سردار سلیمانی اضافه کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهید دید این یک جمله عادی نیست بلکه حرف راهبردی است لذا در این نبرد صدای شکسته شدن استخوان‌های پوسیده رژیم صهیونیستی به گوش همه جهانیان رسید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور  گفت: رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است و نصرت الهی نصیب مردم شده و فتح نهایی نزدیک است و اگر ظرفیت آن فرا برسد، اسرائیل محو خواهد شد.

به گفته سردار سلیمانی پروژه توافق صلح ابراهیم که  تلاش آمریکا برای عادی سازی روابط کشور‌های عربی با رژیم اشغالگر داشت، شکست خورد که این همان مسیر فتح خرمشهر‌ها است که توسط تدابیر راهبردی رهبر معظم انقلاب انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور  در بخش‌های دیگری از سخنان خود بسیج  را تشکیلات انقلاب اسلامی و خدایی دانست و افزود: بسیج  بی نظیرترین تشکیلات در دنیا است و فرماندهی این تشکیلات برعهده امام مسلمین جهان است.

سردار سلیمانی ادامه داد: ما افتخار داریم از این تشکلیلات صیانت و حمایت کنیم این تشکیلات براساس تفکر امامین انقلاب بویژه رهبر معظم انقلاب مهندسی شده و براساس بیانیه گام دوم باید بازسازی مجدد شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور  با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در سه مرحله جامعه اسلامی دولت اسلامی و تمدن نوین اسلامی باید برای بسیج حالت پیش برندگی و پیش روندگی ایجاد کند، خاطرنشان کرد:براساس بیانیه گام دوم سند راهبردی ۱۰ ساله اعتلای بسیج توسط رهبر معظم انقلاب تصویب شد و معظم له این سند راهبردی را مسیر مبارکی نامگذاری و از  همه سپاه و بسیج مجاهدت در این مسیر مطالبه کردند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه