اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج اساتید خراسان شمالی:

مشارکت بالای مردم در انتخابات، کم هزینه ترین ابزار در دفاع از منافع کشور است

مشارکت بالای مردم در انتخابات، کم هزینه ترین ابزار در دفاع از منافع کشور است
محمد شیخ زاده گفت: مشارکت حداکثری همانند یک گره پولادین عمل می کند که کشور را در مقابل طمع و توطئه های خارجی ایمن نگه دارد و به نوعی شاید کم هزینه ترین ابزار در دفاع از منافع کشور حضور پرشور مردمی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد شیخ زاده، مسئول سازمان بسیج اساتید خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اهمیت بالای انتخاب شخص اصلح اظهار داشت: در بحث ریاست جمهوری با توجه به سخنان مقام معظم رهبری اصل شرکت در انتخابات و تشخیص انتخاب کاندیدای اصل دو موضوع مهم و قابل توجه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی ادامه داد: در بحث انتخاب کاندیدای اصلح با توجه به مسائل و مشکلات کشور و اقتضائاتی که وجود دارد، باید شخصی انتخاب شود تا بتواند کشور را از مسایل و چالش های موجود عبور دهد.

,

شیخ زاده، توانایی مدیریت، کفایت و کارآمدی را از دیگر مشخصات کاندیدای اصلح در انتخابات ریاست جمهوری خواند و گفت: براساس این ویژگی ها، باید شخص منتخب با هم افزایی با سایر بخش های دولت بتواند مشکلات را رفع کند. 

,

عضو هیئت علمی گروه مدیریت دانشگاه بجنورد گفت: فساد و اختلاس از جمله بحث هایی هستند که در کشور بسیار مورد توجه هستند، بنابراین نامزد منتخب باید عدالتخواده و مبارز با فساد و رانت خواری باشد و افرادی که برای کابینه انتخاب می کند، مجموعه سالمی باشند.

,

وی با اشاره به اینکه شخص منتخب می بایست از جنس مردم باشد و به مشکلات مردم اهمیت داده و در جهت حل مشکلات مردم اقدام کند، گفت: این فرد باید معتقد به توانمندی های داخل کشور باشد و از امکانات، ظرفیت ها و پتانسیل های جوانان ایران بهره ببرد و فرصت هایی را برای بالفعل کردن این توانمندی ها به وجود آورد. 

,

شیخ زاده با اشاره به ویژگی های شخصی فرد اصلح گفت: این فرد علاوه بر ویژگی های اجتماعی و عمومی باید باایمان، بااخلاق و باتقوا باشد زیرا این فرد در جایگاه ریاست جمهوری الگوی مردم جامعه است، بنابراین عملکرد انقلابی و جهادی و در میدان کار بودن، می تواند از مهم ترین ویژگی های فرد منتخب در جایگاه ریاست جمهوری باشد.

,

 

,

انتخاب، مهم ترین ابزار برای حاکمیت مردم است

, انتخاب، مهم ترین ابزار برای حاکمیت مردم است, انتخاب، مهم ترین ابزار برای حاکمیت مردم است,

وی با بیان اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری باید برای حل مشکلات کشور برنامه و راه حل داشته و شعارهایی که می دهد منطبق با واقعیات کشور باشد، افزود: این افراد باید بدانند که در حال حاضر کشور ایران در رویارویی و مواجهه با نظام سلطه قرار دارد، بنابراین باید بتوانند در این رویارویی اهل مقاومت و ایستادگی باشند و به نوعی بتواند با یک راهبرد درست و با بهره گیری از اقتصاد مقاومتی، چالش هایی که دشمنان نظام و کشور برای کشور ایجاد کرده اند را رفع کنند.

,

شیخ زاده با اشاره به اهمیت بالای مشارکت مردم در انتخابات گفت: انتخاب مهمترین ابزار برای حاکمیت مردم است، طبعا اگر در کشور انتخابات نباشد مسایل و مشکلاتی را به همراه دارد و کشور را دچار چالش های اساسی می کند. 
وی افزود: انتخابات فرصتی برای فراهم کردن زمینه چرخش نخبگان و رقابتی برای گروههای سیاسی است، به همین خاطر بسیار اهمیت دارد که بتوانیم در غالب انتخابات، فرایند انتقال قدرت را مدیریت کنیم.

,
,

عضو هیئت علمی گروه مدیریت دانشگاه بجنورد در ادامه افزود: به هر میزان که انتخابات پررنگ تر باشد، نشان دهنده اقتدار ملی است، وقتی دولتی با حداکثر آرای سر کار بیاید، یک دولتی مقتدر و با پشتیبانی مردمی قوی خواهد بود و دنیا نیز برای این کشور اهمیت بالایی قائل می شوند.

,

 

,

انتخابات پرشور، نشان دهنده اقتدار ملی است
شیخ زاده خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری همانند یک گره پولادین عمل می کند که کشور را در مقابل طمع و توطئه های خارجی ایمن نگه دارد و به نوعی شاید کم هزینه ترین ابزار در دفاع از منافع کشور حضور پرشور مردمی باشد.
مسئول سازمان بسیج اساتید خراسان شمالی ادامه داد: همانطور که مدافعان حرم در میدان نبرد، در خارج از کشور از نظام دفاع کردند و نگذاشتند تا دشمنان به این خاک طمع داشته باشند، به نظر می رسد حداقل کاری که مردم می توانند با رفتن پای صندوق های رای و انتخاب افراد اصلح انجام دهند، باعث برملا شدن توطئه های دشمن خواهد شد و مانع سوء استفاده تبلیغاتی دشمن علیه نظام خواهد شد.

, انتخابات پرشور، نشان دهنده اقتدار ملی است, انتخابات پرشور، نشان دهنده اقتدار ملی است,
,
,

این مقام مسئول با بیان اینکه در استان خراسان شمالی یا در سطح ملی، جمهوری اسلامی ایران، به عنوان محور مقاومت شناخته شده است، گفت: همانطور که سردار شهید سلیمانی، در وصیت نامه اش اشاره کرده که، جمهوری اسلامی ایران حکم حرم اسلام را دارد و تا زمانی که این حرم باقی بماند سایر حرم ها نیز باقی می مانند.

,

وی خاطرنشان کرد: بنابراین امنیت و اقتداری که در منطقه پرآشوب خاورمیانه و کشورهای این منطقه که مورد طمع بیگانگان قرار گرفتند و باعث ناامنی شده اند، کشور ایران توانسته در این برهه از زمان اقتدار و امنیت خود را حفظ کند، که قطعا ثمره پشتوانه مردمی است و این پشتوانه قدرتی بسیار بالاتر از موشک و هر سلاحی خواهد بود.

,

 

,

حضور پرشور در انتخابات، امنیت و وحدت را بیشتر می کند

, حضور پرشور در انتخابات، امنیت و وحدت را بیشتر می کند, حضور پرشور در انتخابات، امنیت و وحدت را بیشتر می کند,

شیخ زاده با اشاره به اینکه به هر میزان مشارکت در انتخابات بیشتر باشد، امنیت و وحدت بیشتر خواهد شد، افزود: بنابراین استان خراسان شمالی نیز از این پیامدها و اقتدارملی بهره مند خواهد شد و این حمایت و مشارکت باعث تقویت وحدت در این استان می شود.

,

وی در ادامه افزود: انتخابات تکلیفی بر دوش مردم  است و شرکت نکردن در انتخابات یعنی مردم نسبت به سرنوشت شان بی تفاوت هستند.

,

مسئول سازمان بسیج اساتید خراسان شمالی ادامه داد: اگر مردم پای صندوق های رای حضور نداشته باشند، باعث می شود که سایرین برای آنها تصمیم بگیند و شاید در نهایت فردی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود که شاخصه های اصلی را ندارد و در ادامه سکان داری این حکومت، تصمیماتی را بگیرد که مردم جامعه تحت تاثیر تصمیمات اشتباه قرار بگیرند و آن زمان دیگر مردم هیچ اعتراضی نمی توانند داشته باشند.

,

وی افزود: بنابراین با حداکثر مشارکت و انتخاب فرد اصلح از انتخاب یک فردی که با کمترین آرا انتخاب شده و شاید اصلح نباشد جلوگیری خواهد شد. 

,

شیخ زاده با بیان اینکه انتخاب مردم می تواند بر روی تثبیت جایگاه، اقتدار ملی، روابط بین الملل، نوع نگاه دنیا به کشور ما اثر بگذارد، گفت: براین اساس عقل، منطق و منافع ملی ایجاب می کند که اگر اعتراضی به شرایط موجود است، باید آن پای صندوق های رای نشان داده شود.

,

 عضو هیئت علمی گروه مدیریت دانشگاه بجنورد اظهار داشت: شرکت نکردن در انتخابات برای مردم مضرات زیادی دارد و در مقابل حضور و مشارکت بالا از زیان های فردی، ملی و منطقه ای جلوگیری خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه