اخبار داغ

امام جمعه ایرانشهر مطرح کرد؛

باور به خداوند و اطاعت از رهبری؛ رمز پیروزی رزمندگان در سوم خرداد/ عرصه هماوردی با دشمن تغییر کرده است

باور به خداوند و اطاعت از رهبری؛ رمز پیروزی رزمندگان در سوم خرداد/ عرصه هماوردی با دشمن تغییر کرده است
حجت الاسلام عیسی بزمانی گفت: رزمندگان در سوم خرداد ۶۱ با باور به خدای متعال، اعتقاد به مسیر، استقامت در راه مقابله با دشمن و اطاعت از رهبری توانستند خرمشهر را آزاد کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام عیسی بزمانی، امام جمعه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: سوم خرداد یک روز حماسی است و حماسه هم نشان از شجاعت و صلابت دارد و رزمندگان ما هم در سوم خرداد سال ۶۱ در عرصه هماوردی با دشمن این حماسه بزرگ را رقم زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,

وی بیان کرد: اعتماد به خدا، توکل بر حضرت حق و ایمان و باور به اینکه می توان هر کار سنگینی را با اعتقاد بر خدای سبحان پیگیری کرد و هر مانعی را از سر راه برداشت در پیروزی زرمندگان ما نقش داشته است.

امام جمعه ایرانشهر تصریح کرد: بنابراین اراده مومنانه جوانان آن دوران که معتقد به راه بودند توانست این حماسه بزرگ را در عرصه نظامی رقم بزند و خرمشهر با ایمان و اعتقاد به خداوند آزاد شد.

بزمانی عنوان کرد: رزمندگان آن دوران در راهی که داشتند استقامت ورزیدند که هزینه هم دادند و آن جانبازان کنونی جامعه و شهدایی است که خانواده بزرگ ایثار تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

سوم خردادهای فراوانی در پیش داریم

کارشناس مسائل مذهبی افزود: امروز هم بزرگترین موضوعی که ما باید از سوم خرداد درس بگیریم و به آن توجه داشته باشیم همان فرموده مقام معظم رهبری است که ما سوم خردادهای فراوانی را در پیش داریم.

بزمانی گفت: به آن معنا که ممکن است عرصه عوض شود و ما در میدان نظامی با دشمن درگیری نداشته باشیم، اما عرصه تغییر کند و میدان عوض شود.

وی بیان کرد: در میدان اقتصادی و علم هم درگیری هایی وجود دارد که باید در آن حضور داشت، در میدان انتخابات و سیاست نیز باید حماسه دیگری را رقم بزنیم.

امام جمعه ایرانشهر گفت: رزمندگان در سوم خرداد ۶۱ به تکلیف خود عمل کردند که آن اطاعت از رهبری بود و توانستند خرمشهر را با همه مشکلات و موانع آزاد کنند.

بزمانی ادامه داد: امروز هم نزدیک ترین میدان حضور ما برای خلق حماسه انتخابات پیش رو است و اگر به نقش آفرینان سوم خرداد ۶۱ مراجعه کنیم طبیعی است که آن ها باور به خدا، اعتقاد به مسیر و استقامت در راهی که حرکت می کردند داشتند.

وی گفت: امروز هم ما باید با بصیرت، آگاهی، انتخاب درست و اصلح گزینی راه شهدا را ادامه دهیم، آن ها راه درست را که همراه با عقلانیت و مقابله با دشمن بود انتخاب کردند، امروز ما هم اگر می خواهیم در هماورد با دشمن پیروز میدان باشیم و حماسه خلق کنیم باید حضور آگاهانه با مشارکت حداکثری و اصلح گزینی در انتخابیات داشته باشبم.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
, سوم خردادهای فراوانی در پیش داریم, سوم خردادهای فراوانی در پیش داریم,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه