اخبار داغ

به همت کاربران فضای مجازی استان سمنان؛

کلیدواژه #۱۴۰۰_انتخاب_سرنوشت در شبکه های اجتماعی داغ شد

کلیدواژه #۱۴۰۰_انتخاب_سرنوشت در شبکه های اجتماعی داغ شد
کاربران فعال توئیتری در استان سمنان در پی ایجاد شور و امیدآفرینی در انتخابات، کلیدواژه‌ #۱۴۰۰_انتخاب_سرنوشت را در توئیتر فارسی داغ کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، با نزدیک شدن به روزهای انتخابات ۱۴۰۰، بازار بحث های انتخاباتی هم داغ تر می شود و فضای مجازی هم که حرف اول را در انتشار اخبار و اظهارنظرها می زند این روزها رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ و با اعلام آمادگی مردم برای مشارکت گسترده در این میدان حساس و تاثیرگذار، این بار هشتگ 1400 انتخاب سرنوشت در شبکه های اجتماعی داغ شد.

,

فعالان فضای مجازی استان سمنان طی چند روز اخیر در آستانه انتخابات ۱۴۰۰، با تولید محتوا در توییتر آمادگی خود را برای مشارکت حداکثری در انتخابات اعلام کردند.

,

علی‌رغم این‌که تا انتخابات هنوز ۲۴  روز دیگر زمان باقی است کاربران فضای مجازی در استان سمنان طی چند روز گذشته در پویش خودجوشی با انتشار پست ها و تصاویری با هشتگ " #۱۴۰۰_انتخاب_سرنوشت " به موضوع مشارکت و تبیین دلایل حضور و مشارکت در انتخابات پرداختند و عمومی مردم را برای حماسه ای دیگر به مشارکت در انتخابات دعوت کردند.

,

کاربران فضای مجازی استان سمنان همچنین با انتشار سخنان مقام معظم رهبری در مورد انتخابات و وحدت مردمی، معیارهای انتخاب کاندید اصلح و لزوم مشارکت گسترده در این صحنه را به اشتراک گذاشتند.

,

حاج احمد یکی از کابران توییتری استان با اشاره به نقش آفرینی شهدای انقلاب نوشت: حاج احمد ها و شهید همت ها رفتن تا این آزادی و حق رای برای من و شما بمونه با حضو در انتخابات و انتخاب درست باید دینمون رو ادا کنیم.

,

, ,

 

,

zomorod هم با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری درخصوص انتخابات نوشت: در انتخابات همه، هرکسی که ایران را دوست دارد، هرکسی که شکوه و عزت و عظمت ملی را دوست دارد در این انتخابات شرکت کند.

,

, ,

 

,

ایران دخت با انتشار تصویری از رای گیری در مناطق محروم نوشت: چون آینده این کودکان مهم است.

,

 

,

, ,

محسن زمانپور یکی دیگر از کاربران شبکه اجتماعی با مقایسه ای نوشت: در انتخابات پیش رو چند نفرمان مثل خدا انتخابمان طالوت است یا چند نفر جالوت؟

,

 

,

, ,

بشری یکی از کاربران توییتری استان سمنان نیز با انتشار محتوا و تصویری از حاج قاسم نوشت: چشم مرد میدان به میدان داری ماست

,

 

,

, ,

دختر ایرونی نیز از حاج قاسم نوشت:من دیپلماسی میدان رو قبول دارم و میخوام کشورم نفس بکشه رگ های حیاتی کشورم 8 ساله بسته شده..!

,

, ,

 

,

mortezabinesh یکی دیگر از کاربران توییتری استان با اشاره به وضعیت فعلی کشور نوشت: وضعیت امروز محصول انتخاب های دیروز ماست پس درست انتخاب کنیم.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه