اخبار داغ

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

اجرای بدون مجوز پیمان پاریس از سوی دولت علت خاموشی‌هاست/ قطعی برق بخاطر استخراج رمز ارزها دروغ است

اجرای بدون مجوز پیمان پاریس از سوی دولت علت خاموشی‌هاست/ قطعی برق بخاطر استخراج رمز ارزها دروغ است
زنگنه در واکنش به قطعی برق در کشور گفت: به دروغ اعلام می‌کنند قطعی برق بخاطر استخراج رمز ارزها است در حالی که کل برق مصرفی آن ۷۰ مگاوات و کمتر از ۲ درصد برق تولیدی کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن زنگنه، نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با صبح توس در حاشیه گردهمایی یاران انقلاب در تربت حیدریه در واکنش به قطعی برق در کشور اظهار داشت: به دروغ اعلام می کنند قطعی برق بخاطر رمز ارزهاست در حالی که کل برق مصرفی آن ۷۰ مگاوات و کمتر از ۲ درصد برق تولیدی کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
وی تصریح کرد: علت قطعی برق امروز آن است که دولت سهم وزارت نیرو را از محل درامد تبصره ۱۴ پرداخت نکرده و ظرفیت برق در چند سال گذشته افزایش نیافته است.
,

زنگنه با بیان اینکه شبکه برق رسانی کشور هر سال باید ترمیم و توسعه یابد، افزود: پیمان پاریس را بدون مجوز مجلس امضا و تعهد کردند که نیروگاههای آبی خود را کاهش دهند و متاسفانه دولت این کار را کرد، در حالی که نخبگاتی در دولت بودند و می توانستند اتفاقات امروز را پیش بینی کنند.

,

رییس فراکسیون گام دوم انقلاب در مجلس خاطر نشان کرد: قیمت امروز سهام فولاد از قیمت واقعی ان کمتر است چرا که دولت بی اعتمادی را در جامعه تزریق و با ثروت مردم بازی کرد، در خالی که رییس جمهور در ۲۰ مردم اعلام کرد سرمایه خود را به ما بسپارید و از فردای ان روز بورس منفی شد.

,

وی بیان کرد: ۱۵ میلیارد دلار برای ورود خوراک دام پرداخت کردند که با ۲۵۰۰ به مردم بدهند الان با ۸ هزارتومان پیدا نمی شود، در حالی که میزان واردات با میزان مورد نیاز برابر است.

,

 

,

دو گانگی مذاکره و مقاومت پاشنه آشیل جریان دولت برای انتخابات ۱۴۰۰

, دو گانگی مذاکره و مقاومت پاشنه آشیل جریان دولت برای انتخابات ۱۴۰۰,

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: کاری که جریان دولت و اصلاحطلبان برای انتخابات ۱۴۰۰ از سالها قبل شروع کردند این است که با برنامه حساب شده جامعه را تا لبه سخت ترین شرایط معیشتی و زندگی کشانده و اکنون مردم را بر سر دوراهی میدان و دیپلماسی و دوگانگی مذاکره و مقاومت قرار دادند.

,

زنگنه گفت: این در حالی است که عرصه دیپلماسی امروز را میدان تنظیم می کتد چرا که در سال گذشته که رشد اقتصادی دنیا ۴.۴ درصد متفی رشد هزینه های نظامی ۲.۵ درصد رشد داشته است.

,

نماینده مردم تربت حیدریه بیان کرد: این جریان برای مردمی که در فشار اقتصادی هستند انتخابات شرطی ایجاده کرده و دوگانه عقلانیت، فلسفه، روشنفکری، دیپلماسی و مقاومت و دادگاه را مطرح می کنند.

,

وی بیان کرد: برخی افراد با دادگاه و پادگانی مخالفند که فرمانده آن رهبری است، تنها جایی که مدیریت ان در اختیار رهبری می باشد فقط نیروهای مسلح است و اقتدار و عزت و عظمت این نیروها روشن و مبرهن است، امروز اسراییل نگران موشک های دست چندم ایران است و این نتیجه مدیریت رهبری است.

,

زنگنه گفت: در انتخابات ویژه قرار گرفتیم، اولین دولت گام دوم انقلاب هستیم و قرار است اولین برنامه چهل سال دوم انقلاب را برنامه ریزی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه