اخبار داغ

با رشد ۳۹۱۵ واحدی شاخص؛

بورس در تقابل فروشندگان و خریداران مثبت ماند/ تغییر مالکیت ۵.۵ میلیارد سهم و اوراق مالی در تالار شیشه‌ای

بورس در تقابل فروشندگان و خریداران مثبت ماند/ تغییر مالکیت ۵.۵ میلیارد سهم و اوراق مالی در تالار شیشه‌ای
شاخص بورس در پایان معاملات امروز با ۳۹۱۵ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۱۰۹ هزار واحد قرار گرفت و در تقابل فروشندگان و خریداران بیش از ۵.۵ میلیارد سهم دست به دست شد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز چهارشنبه و در آخرین روز کاری هفته نخست خرداد ماه سبزپوش شد؛ امروز نیز تقاضا بهبود داشت ولی عرضه‌ها در جریان معاملات با افزایش مواجه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
معاملات بازار سرمایه با توجه به رشد تقاضا در دو روز گذشته با روندی مثبت آغاز بکار کرد؛ اما با فشار فروش، رشد شاخص بورس متوقف و از آن کاسته شد، ولی در تقابل فروشندگان و خریداران مثبت ماند؛ هر چند این رشد کم رمق است.
,
 
,
معامله گران در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از ۷۸۰ هزار معامله انجام دادند که در جریان این معاملات، مالکیت بیش از ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی جابه‌جا شد.
, معامله گران در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از ۷۸۰ هزار معامله انجام دادند که در جریان این معاملات، مالکیت بیش از ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی جابه‌جا شد.,
 
,
ارزش معاملات بازار سهام به بیش از ۴۸۸۴ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام حدود ۲۶۱۳ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها حدود ۲۳۶ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.
,
 
,
 
,
شاخص کل بورس تهران امروز با ۳۹۱۵ واحد رشد به  یک میلیون و ۱۰۹ هزار و  ۳۷۰ واحد رسید. شاخص هم وزن بالاخر مثبت شد و با ۲۹۸ واحد افزایش عدد ۳۸۳ هزار و ۱۴۰ واحد را ثبت کرد.
, شاخص کل بورس تهران امروز با ۳۹۱۵ واحد رشد به  یک میلیون و ۱۰۹ هزار و  ۳۷۰ واحد رسید. شاخص هم وزن بالاخر مثبت شد و با ۲۹۸ واحد افزایش عدد ۳۸۳ هزار و ۱۴۰ واحد را ثبت کرد.,
 
,
معامله گران در بورس بیش از ۴ میلیارد و ۵۴۰ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۵۰۷ هزار معامله و به ارزش ۳۴۲۹ میلیارد تومان دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، گروه مپنا، فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، پتروشیمی نوری و بانک ملت با بیشترین تاثیر مثبت در مثبت شدن شاخص بیشترین نقش را داشتند و در مقابل نماد سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی با بیشترین اثر منفی مانع رشد بیشتر شاخص شد.
,
 
,
 
,
شاخص کل فرابورس ایران با افزایش ۲۹ واحدی به ۱۷ هزار و ۵۸۲ واحد رسید.
, شاخص کل فرابورس ایران با افزایش ۲۹ واحدی به ۱۷ هزار و ۵۸۲ واحد رسید.,
 
,
معامله گران در فرابورس بیش از ۹۶۰ میلیون سهم و اوراق مالی را در ۲۳۸ هزار نوبت و به ارزش ۱۴۵۵ میلیارد تومان معامله کردند.
,
 
,
نمادهای پتروشیمی زاگرس، بیمه پاسارگاد، فولاد هرمزگان جنوب، پلیمر آریا ساسول و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه بیشترین مثبت را بر شاخص داشتند و در مقابل نمادهای سنگ آهن گهرزمین و پتروشیمی مارون با بیشترین اثر منفی مانع رشد شاخص فرابورس شدند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه