اخبار داغ

با پرداخت بیش از ۸ میلیارد دلار؛

آمازون مالک مترو گلدوین مایر شد/ سرنوشت جیمز باند تغییر نمی کند

آمازون مالک مترو گلدوین مایر شد/ سرنوشت جیمز باند تغییر نمی کند
آمازون پس از مدتی مذاکره سرانجام با پرداخت هشت میلیارد و ۴۵۰ میلیون دلار مالک شرکت نامدار مترو گلدوین مایر شد تا بتواند فیلم‌های بیشتری را برای اکران در دسترس داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آسوشیتدپرس، مترو گلدوین مایر سرانجام به تملک آمازون درآمد تا بسیاری از فیلم‌های به یادماندنی هالیوود در اختیار آمازون قرا بگیرد و امکان اکران اینترنتی آنها وجود داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این میان سرنوشت جیمزباند از همه مهم‌تر است و با تاکید گفته شده جدیدترین فیلم جیمزباند طبق آنچه انتظار می‌رود ابتدا در سینماها اکران می‌شود.

,

با این حال هنوز روشن نیست این پنجره سینمایی برای تماشای «زمانی برای مردن نیست» در سینماها تا چه مدت باز باشد و پس از چه فاصله‌ای فیلم در آمازون پرایم ویدیو به صورت آنلاین در دسترس قرار بگیرد.

,

ام‌جی‌ام از مشهورترین و قدیمی‌ترین استودیوهای فیلم‌سازی هالیوود است و جیمز باند از تولیدات مهم آن است. این کمپانی که نزدیک به یک قرن سابقه فعالیت دارد و از سال ۱۹۲۴ در بورلی هیلز هالیوود کارش را شروع کرد، از سال پیش وارد مذاکره با آمازون شده بود.

,

مایک هاپکینز قائم مقام «آمازون استودیوز» و «پرایم ویدیو» درباره این معامله گفت: ارزش اصلی این معامله اقتصادی دستیابی به گنجینه بسیار ارزشمند آثار و مالکیت معنوی فهرست بزرگی از فیلم‌های مهم تاریخ است.

,

آمازون با این قرارداد مالک فیلم‌های مترو گلدوین مایر می‌شود و مشترکان آن امکان دسترسی به ۱۷ هزار فیلم و ۴۰۰۰ مجموعه تلویزیونی را به دست می‌آورند.

, ۱۷ هزار فیلم و ۴۰۰۰ مجموعه تلویزیونی,

جدیدترین فیلم جیمز باند یعنی «زمانی برای مردن نیست»، فیلم «خاندان گوچی» به کارگردانی ریدلی اسکات و فیلم بعدی پل توماس اندرسون از فیلم‌هایی است که به این ترتیب در تملک آمازون قرار می‌گیرد.

,

باربارا بروکولی و مایکل جی.ویلسون تولید کنندگان «جیمزباند» اندکی پس از انتشار خبر این معامله با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند جیمز باند جدید طبق وعده داده شده ابتدا وارد سینماها می‌شود و بعد در سیستم آنلاین آمازون قرار می‌گیرد.

,

با شیوع کرونا بازار تماشای فیلم از خانه بسیار داغ شده و شرکت‌هایی چون نتفلیکس و آمازون در تلاش بوده‌اند تا امکانات نمایشی خود را افزایش دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه