اخبار داغ

رئیس انجمن شرکت پخش فرآورده های نفتی استان یزد:

رانندگان نفتکش یزدی اعتراض کردند نه اعتصاب!/نیمی از رانندگان پخش فرآورده‌های نفتی شغلشان را رها کرده‌اند

رانندگان نفتکش یزدی اعتراض کردند نه اعتصاب!/نیمی از رانندگان پخش فرآورده‌های نفتی شغلشان را رها کرده‌اند
رئیس انجمن شرکت حمل ونقل فرآورده های نفتی استان یزد گفت: اعتراض رانندگان فرآورده های نفتی در رسانه ها به اشتباه با عنوان اعتصاب منتشر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نصرالله زارع در گفتگو با یزدرسا، در ابتدا با ابراز گله مندی از برخی اطلاع رسانی های اشتباه از بابت اعتراض آرام و قانونی رانندگان فرآورده های نفتی استان اظهار داشت: رانندگان شرکت توزیع سوخت استان تنها به کم بودن هزینه حمل سوخت اعتراض داشتند که این اعتراض را در فضایی مسالمت آمیز و دوستانه به مسئولین منتقل کردند و برخلاف اطلاع رسانی های انجام شده موضوع اعتصاب رانندگان به هیچ عنوان صحت نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
وی ادامه داد: رانندگان با توجه به افزایش هزینه کالا ، لوازم و قطعات یدکی  تنها  از مسئولین خواستار افزایش هزینه حمل بودند که این موضوع با صحبت ها و قولهای مساعد مسئولین برطرف شد.
,
 
,
زارع در ادامه با بیان اینکه در سالهای۸۷،۸۸ و ۹۳شرکت پخش فرآورده های نفتی اقدام به خرید مشارکتی ماشین حمل سوخت برای تعدادی از رانندگان  با شرایط خاص کرد خاطرنشان کرد: طبق قراردادی که در زمان انعقاد قرارداد خرید این ماشین ها منعقد شد رانندگان متعهد شدند تا ۷سال وظیفه حمل سوخت را براساس نیاز شرکت پخش فرآورده ها و با قیمت مشخص شده دولتی انجام دهند.
,
 
,
وی ادامه داد:از سال گذشته تقریبا اکثر تعهدات رانندگان به اتمام رسیده و به همین علت رانندگان توزیع سوخت یزد از مسئولین خواستار افزایش هزینه حمل سوخت متناسب با تغییرات قیمتی کالا و قطعات یدکی ماشین ها بودند.
,
 
,
رئیس انجمن شرکت حمل و نقل فرآورده های نفتی استان یزد با اشاره به افزایش قیمت شدید لاستیک و قطعات یدکی تصریح کرد: به علت افزایش هزینه ها و مقرون به صرفه نبودن این هزینه ها برای رانندگان از سال گذشته تاکنون حدود نیمی از رانندگان شرکت پخش فرآورده های نفتی شغل خود را رها کرده اند.
,
 
,
زارع با اشاره به اینکه درخواست رانندگان از مسئولین افزایش هزینه ها و یا اقدام جدید در زمینه  خرید مشارکتی خودرو و جذب رانندگان جدید بوده ابراز داشت: طبق مکاتبات انجام شده و نامه های دریافتی از شرکت پخش فرآورده های نفتی مقرر شده هزینه های حمل ونقل سوخت افزایش یافته و مشکل رانندگان فراورده های نفتی انشاالله برطرف شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه