اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد؛

ایجاد ۲۰۰ هزار فرصت شغلی به همت بسیج سازندگی در کشور / برنامه محرومیت زدایی میان مدت برای مناطق محروم تدوین می شود

ایجاد ۲۰۰ هزار فرصت شغلی به همت بسیج سازندگی در کشور / برنامه محرومیت زدایی میان مدت برای مناطق محروم تدوین می شود
سردار سلیمانی با بیان اینکه بسیج سازندگی در سال ۱۴۰۰، دویست هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد،گفت: باید برای مناطق محروم خراسان جنوبی برنامه محرومیت زدایی میان مدتی تهیه شود؛ چون بنا است بسیج مستضعفین و سپاه میدان دار این حرکت در سطح کشور باشد و دستگاه های اجرایی به عنوان مسئول راهبردها مشخص شده و برنامه های میدانی، منطقه ای و استانی تهیه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه آبرسانی روستای گزخت شهرستان زیرکوه، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات زیرساختی زیادی را در بیش از چهار دهه انقلاب اسلامی انجام داده اما در حال حاضر شاهد هستیم که محرومیت در برخی از مناطق به ویژه خراسان جنوبی و استانهای دیگر برطرف نشده است.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی با بیان اینکه مسئولان نظام بنا دارند در یک بازه زمانی کوتاه مدتی محرومیت را از تمام مناطق محروم ریشه کن کنند‌، عنوان کرد: باید برای مناطق محروم استان برنامه محرومیت زدایی میان مدتی تهیه شود؛ چون بنا است بسیج مستضعفین و سپاه میدان دار این حرکت در سطح کشور باشد و دستگاه های اجرایی به عنوان مسیول راهبردها مشخص شده و برنامه های میدانی، منطقه ای و استانی تهیه شود.  

,

سردار سلیمانی افزود: پیشنهاد ما این است که سپاه، دستگاه های اجرایی و استانداری با استفاده از ظرفیت نخبگان استان و هییت های اندیشه ورزی که در بسیج هستند یک برنامه تفصیلی مناسبی برای هر شهرستان مشخص کنند.  

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: وضعیت موجود پایش و محرویت ها مشخص شود. اولویت بندی انجام و برای هر کدام برنامه مشخصی تدوین شود که ان شاءالله با برنامه و کمک مردم برنامه ها عملیاتی شود‌.  

,

سردار سلیمانی عنوان کرد: حجم برنامه های محرومیت زدایی که انجام میدهیم قطعا خیلی وسیع است. تجربه محرومیت زدایی داریم و با استفاده از ظرفیت ها و با کار جهادی و کاهش هزینه ها میتوان کارها را انجام داد. 

,

وی عنوان کرد:امسال برنامه ما ایجاد ۲۰۰ هزار فرصت شغلی جدید است که عمدتا در مناطق روستایی و قطب‌های زنجیره تولید و عمدتا هم اشتغال مولد است.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، مشارکت در برنامه‌های محرومیت زدایی و سازندگی در کشور را از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت: این طرح‌ها به ویژه در مناطق محروم و در موضوعات زیرساختی مانند آب رسانی آموزش بهداشتی جاده و راه‌های روستایی و ساخت محرومان اجرا می‌شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه