اخبار داغ

از نظر سطحی در بخش متوسط رو به پایین هستیم؛

واعظی: کسب سهمیه بیشتر توسط تیر و کمان دور از دسترس است/ سرمربی تیم‌ ملی با حذف برترین بازیکن خودزنی کرد

واعظی: کسب سهمیه بیشتر توسط تیر و کمان دور از دسترس است/ سرمربی تیم‌ ملی با حذف برترین بازیکن خودزنی کرد
ملی پوش سابق تیر و کمان گفت: شانس بسیار کمی برای تیم ملی تیر و کمان در مسابقات کسب سهمیه المپیک برای رزرو بلیت توکیو قائل هستم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الله واعظی ملی پوش سابق تیم ملی تیر و کمان درباره مسابقات کسب سهمیه المپیک در فرانسه اظهار داشت: ویروس کرونا شرایط مطلوبی برای ورزش فراهم نکرد و طی این مدت که قهرمانان کشورهای دیگر را رصد کردیم دیدیم آن‌ها خود را برای المپیک ۲۰۲۰ آماده می کنند و  روی نتایج مسابقات به خصوص فرانسه تمرکز کرده اند. این رقابت‌ها  بسیار برای ورزشکاران مهم است. شانس برای کسب سهمیه  ایران همچنان هست اما با نتایجی که در رقابت‌های سوئیس گرفتیم، این شانس کم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
او افزود: البته همه چیز به شرایط روحی و روانی بازیکنان بستگی دارد که در مسابقات فرانسه سهمیه بگیرند اما شرایط به گونه ای است که ابن اتفاق دور از دسترس است. گرچه امیدواریم این اتفاق بیفتد تا پرقدرت در المپیک حضور پیدا کنیم.
,
 
,
واعظی درباره حضور تیم‌های حاضر در رقابت های کسب سهمیه فرانسه بیان کرد: در بخش تیمی هم تیم های مختلف حضور دارند و ما از نظر سطحی در بخش متوسط رو به پایین هستیم. باید در رقابت های قبلی کار را برای کسب سهمیه تمام می کردیم بنابراین در فرانسه شرایط برای همه یکسان است و حتی رسیدن به المپیک سخت تصور می شود. حضور تیم های قوی کمتر از متوسط و ضعیف است و همین تیم ها برای کسب مدال ما  مشکل‌ساز هستند. تیم‌ها واقعا آماده هستند و در سوئیس این امر را نشان دادند.
,
 
,
واعظی که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، اضافه کرد: در بخش آقایان رکوردها در سوئیس بد نبود اما در بانوان مناسب نبود که ان‌شاالله در آینده بتوانند بهتر شوند. در المپیک ریو شرایط مناسبی هم نداشتیم. این اتفاقات ناشی از بی تدبیری فدراسیون با حضور سرمربی خارجی و زد و بند با او در رقابت های  ترکیه شد. حالا اتفاقات جدیدی در فدراسیون در حال انجام است که یکی از آن‌ها حذف نفرات مختلف است. من سرمربی تیم ملی جانبازان و معلولین و تیم ملی بودم و تجربه ام کم نیستم‌ و می دانم‌ چه می‌گویم. این اتفاقات در نهایت منجر به خودزنی سرمربی تیم‌ملی و حذف یکی از بهترین بازیکنان شد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه