اخبار داغ

ناظم الشریعه:

فعلا خبری از واکسیناسیون فوتسالیست‌ها نیست/ از فدراسیون فوتبال تنها برقراری آرامش تیم ملی فوتسال را خواستاریم

فعلا خبری از واکسیناسیون فوتسالیست‌ها نیست/ از فدراسیون فوتبال تنها برقراری آرامش تیم ملی فوتسال را خواستاریم
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تمام تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه در جام جهانی پیش رو می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در گفت و گو با برنامه از فوتبال چه خبر، درباره واکسیناسیون بازیکنان عنوان کرد: تقریبا ۲ هفته گذشته لیست بازیکنان که احتمال حضورشان در جام‌جهانی بالا است، را ارائه داده ایم اما هنوز اتفاق نیافتده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
او درباره جام جهانی پیش روی فوتسال اظهار کرد: جام جهانی داستان متفاوتی دارد و ۴ سال تیم‌ها برای این مسابقات برنامه ریزی و هدف گذاری می‌کنند. تیم‌ ما به واسطه پیشرفت ها و کسب رتبه سوم جام جهانی قبلی، ا توقعات را بالا برده است و همه به دید تیم اول به ما نگاه می‌کنند.
,
 
,
اردوی تیم ملی درباره وضعیت تیم ملی و اردوهای تدارکاتی پیش رو عنوان کرد: امروز ظهر بعد از جواب منفی تست کرونا اولین تمرین در ساختمان پک انجام شد و اولین برنامه ما به تاریخ هشتم تیر ماه و برگزاری تورنمنت چهارجانبه خواهد بود.  ۲ کشور ونزوئلا و عمان حضور قطعی در این تورنمنت دارند و به احتمال زیاد ارمنستان و  صربستان هم حضور پیدا می کنند. به زودی مسابقات لیگ برتر آغاز می‌شود که در هفته چهارم لیگ به ژاپن می‌رویم ۲ بازی انجام می‌دهیم سپس در مشهد مقدس با بلاروس ۲ بازی خواهیم داشت. کشور تایلند دعوتنامه ای برایمان فرستاده است و طبق صحبت اخیر با سراجی رئیس کمیته فوتسال می‌خواهیم در  تورنمنت تایلند شرکت کنیم. این رقابت‌ها با نام جام جهانی کوچک مطرح بوده و ممکن است با رقبایمان در جام جهانی رو به رو شویم.
,
 
,
او عنوان کرد: همیشه از فوتسال انتظارات بالا است اما باید ببینیم پشت موفقیت در سال ۲۰۱۶ چه چیز بود؟ در آن دوره از مسابقات سیر صعودی داشتیم و در رنکینگ جهانی با مسابقات پی در پی به رده سوم جهان رسیدیم و با اختلاف خوبی در سال ۲۰۱۸ قهرمان آسیا شدیم. حالا از سال ۲۰۱۸ بازی تدارکاتی نداشتیم و فدراسیون فوتبال در شرایط بسیار سختی بود و همه ما نگران هستیم. با این حال تمام تلاشمان را می کنیم طی ۴ ماه آینده موفق باشیم. باید واقعبینانه به این دیدارها نگاه کنیم.
,
 
,
ناظم الشریعه درباره کیفیت مسابقات لیگ برتر امسال اظهار کرد: کیفیت مسابقات  امسال بسیار بد بود و شرایط ۲ گروهه بودن کار را بدتر هم کرد. قطعا از دل لیگ است که بازیکن پدید می آید  تا تیم ملی شکل بگیرد.
,
 
,
او گفت: دیشب (چهارشنبه) سراجی به اردوی تیم ما آمد. از او و فدراسیون فوتبال حمایت همه جانبه می خواهیم تا در مسیر هدفمان باشد. واقعا می‌خواهیم شخصیت فوتسال را حفظ کنیم و در این اندازه نگه داریم.  جوی آرام نیاز داریم چرا که این تیم باید کمترین حاشیه را داشته باشد. سراجی و عزیزی خادم پای کار ایستاده اند  و در اولین قدم پاداش ۲ سال پیش پرداخت شد و البته حق و حقوق کادر فنی هم به زودی  پرداخت می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه