اخبار داغ

روایت دو بازیکن سابق تیم ملی درباره بازیهای ایران در بحرین؛

نصرتی: باید مراقب داوری و بلندگوهای گوش‌خراش بحرینی‌ها باشیم/ دین محمدی: زخم خورده حواشی منامه هستم

نصرتی: باید مراقب داوری و بلندگوهای گوش‌خراش بحرینی‌ها باشیم/ دین محمدی: زخم خورده حواشی منامه هستم
دو بازیکن سابق تیم ملی درباره بازیهای ایران در بحرین صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی ایران در دور برگشت رقابتهای مقدماتی جام جهانی باید در بحرین به میدان برود و برای صعود و گذر از این مرحله دو تیم بحرین میزبان و عراق را شکست دهد. در همین رابطه محمد نصرتی و سیروس دین محمدی دو بازیکن سابق تیم ملی درباره شرایط فعلی تیم ملی و بازی‌های ایران در بحرین با رادیو ورزش گفتگو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
 
,
*نصرتی: باید مراقب داوری و بلندگوهای گوش‌خراش بحرینی‌ها باشیم
, *نصرتی: باید مراقب داوری و بلندگوهای گوش‌خراش بحرینی‌ها باشیم,
محمد نصرتی بازیکن سابق تیم‌ ملی فوتبال ایران درباره دیدارهای ملی پوشان فوتبال در رقابت‌های های مقدماتی جام جهانی قطر اظهار داشت:  امیدوارم با تلاش بازیکنان به دور گروهی برسیم. در سال ۲۰۰۶ مشابه همین دوره در وضعیت سختی قرار گرفتیم که از آن سربلند بیرون آمدیم. بازیکنان توانمند هستند و می‌توانیم به‌دور بعدی برسیم. با این حال اردوی آماده‌سازی را نسبت به رقیبان دیر شروع کردیم که یکی از دلایل آن شاغل بودن بازیکنان در اروپا و لیگ برتر بود.
,
 
,
نصرتی درباره کار سخت بازیکنان برابر بحرین و عراق در شهر منامه عنوان کرد: همیشه تیم‌هاب حوزه خلیج با انگیزه‌ای مضاعف جلوی ما ظاهر می شوند. چون بحرین در برهه ای از تاریخ جزو کشور ما  بوده است و حساسیت هایی پیش می آید و چون برخی ها همزبان ما هستند و با انگیزه ایجاد می شوند. باید بدانیم همیشه قدرت اول غرب آسیا هستیم و در این دوره این ویژگی را هم‌ نشان می دهیم. در این دوره با توجه به بی انگیزگی کادر فنی نتایج مطلوب را نگرفتیم که ان شاالله مشکل خاصی پیش نیاید برابر حریفان پیروز خواهیم شد.
,
 
,
ملی پوش سابق فوتبال درباره میزبانی شهر منامه از مسابقات گفت: شرایط با وضعیت قبل کرونا متفاوت است و قبلا می شد از حضور تماشاگران استفاده کرد و بعضا دیدیم آن‌ها از بلندگوهای خاصی در استادیوم استفاده می‌کردند. امیدوارم ناظر بازی حواسش به این بلندگوهای سوهان روح باشد! در هر صورت این چند وقت  ندیده ام از این بلندگوها استفاده کنند. از طرفی باید مواظب داوری باشیم و کار را به احساسات نکشانیم. به بازیکنان ایمان دارم و نباید تمرکز را از دست بدهند و اگر شرایط تاکتیکی فراهم باشد هم بحرین و عراق را می بریم.
,
 
,
نصرتی درباره ساعت نابرابر بازی‌های مقدماتی در منامه عنوان کرد: قطعا دیپلماسی برای برگزاری دیدارها به شکل همزمان مهم بود اما این هم به ضعف در نبود نماینده در کنفدراسیون فوتبال آسیا برمی‌گردد. من سال‌ها در النصر دبی توپ زده ام و شرایط آب و هوایی مشابه‌ای با منامه مشابه دارد. اینکه بگوییم ساعت ۲۱ ساعت مناسبی است اینطور نیست و اصولا از اذان مغرب به بعد خنکی  نسیم می‌وزد که به ساعت بد بازی‌ها نمی‌توان ربطش داد.  شاید ساعت ۲۱ برای برگزاری دیدارهای بحرین بهتر باشد اما فرق چندانی در اصل ماجرا ندارد.
,
 
,
او گفت: در لیگ قهرمانان آسیا هر ۴ نماینده فوتبال ما سربلند بودند و بازی های باکیفیت از خود  نشان دادند و قطعا زنگ خطر برای کشورها بود و بماند اینکه لژیونرها در این دیدارها نبودند.
,
 
,
 
,
*دین محمدی: زخم خورده حواشی منامه هستم
, *دین محمدی: زخم خورده حواشی منامه هستم,
سیروس دین محمدی ملی‌پوش سابق فوتبال درباره دیدارهای تیم‌ملی فوتبال ایران در مسابقات مقدماتی جام‌جهانی قطر در شهر منامه کشور بحرین بیان کرد: هنوز هم برای من سوال است بعد از دیدار جنجالی چند سال پیش تیم ما برابر بحرین، چرا در جام جهانی حضور پیدا نکردیم. شاید اگر اتفاقات منامه رخ نمی‌داد سرنوشت بازیکنان با حضور در جام جهانی عوض می‌شد. به نظر من نباید به گذشته برگردیم. از الکس فرگوسن پرسیدند فیلم‌های قهرمانی تیم‌هایش که به عدد ۱۵ می‌رسید  را دیده اما او گفت خیر و ترجیح می‌دهم آینده را ببینم.
,
 
,
او افزود: رسانه‌ها باید به گذشته و اتفاقات منامه بیشتر بپردازند تا بازیکنان ملکه ذهنشان شود و از این اتفاقات را بگذرند. کریم باقری سابقه بازی در منامه را داشت و می داند چگونه به بازیکنان در این راستا کمک کند تا به حاشیه نروند و در ادامه با تلاشمان به جام جهانی برویم.
,
 
,
دین‌محمدی در خصوص اردوی تمرینی تیم‌ملی فوتبال در جزیره کیش عنوان کرد: جزیره کیش به کشور بحرین نزدیک است و می‌تواند به بازیکنان برای آماده‌سازی کمک کند. بازیکنان باید اعصاب خود را کنترل کنند و مراقب حواشی دیدارها باشند. بحث فنی بازی‌ها به اسکوچیچ برمی‌گردد که تاکتیک او چیست. حاشیه منامه در بازی معروف ایران برابر بحرین با اخراجم از بازی گریبان من را گرفته و از آن ها می‌خواهم‌ اسیر حواشی نشوند. با گذشت سال‌ها بعد از آن اتفاق هنوز هم پشیمانم. قطعا بحرین در بخش فوتبالی زورش به ما نمی‌رسد و ما از آن‌ها برتری داریم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه