اخبار داغ

آیت الله دری نجف آبادی:

انتخابات در نظام اسلامی مسابقه بزرگ خدمت است/قیام امام خمینی(ره) مسیر کرامت بشریت را ترسیم کرد

انتخابات در نظام اسلامی مسابقه بزرگ خدمت است/قیام امام خمینی(ره) مسیر کرامت بشریت را ترسیم کرد
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: نامزدهای انتخاباتی باید اخلاق انتخاباتی را در صحنه رقابت رعایت کند چراکه انتخابات مسابقه خدمت است و کاندیدا برای خدمت صادقانه به مردم مسابقه می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام‌جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک با اشاره به اینکه تقوا انسان را در برابر همه صحنه ها بیمه می کند،گفت: قرآن کریم کتاب احیای قلوب انسان ها است و انسان ها را از تمام آلودگی ها و فسادها پاک نگه می دارد و طبیب نفوس انسان ها است و لذا باید به آن اهتمام داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
وی افزود: دنیا صحنه ای از آزمون های بزرگ الهی است که برای ساخته شدن انسان قرار داده شده و لذا همه امکاناتی که در اختیار انسان قرار گرفته برای تربیت و پرورش انسان در مسیر الهی است که باید به خوبی از آنها استفاده شود.
,
 
,
امام جمعه اراک با اشاره به اینکه سالروز آزادی خرمشهر عزیز درس های بسیاری برای ملت ایران و ملت های مسلمان دارد،گفت: فتح خرمشهر درس آزادگی، عزت و کرامت است.
,
 
,
وی افزود: فتح خرمشهر نشان دهنده این است که اگر ملت های مسلمان به قدرت خداوند و توانمندی های داخلی اعتماد داشته باشند میتوانند خرمشهرهای آینده را فتح کنند.
,
 
,
دری نجف آبادی تاکیدکرد: یکی از خرمشهرهای آینده انتخابات ۲۸ خرداد ماه است که ملت ایران با حضور خود باید حماسه درخشانی در تاریخ رقم بزند و مشارکت گسترده و باشکوه مردم در انتخابات زمینه فتح خرمشهرهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را فراهم خواهد کرد.
,
 
,
وی ادامه داد: ملت های مسلمان باید با تکیه بر قدرت خداوند و راه و مسیری که حضرت امام(ره) مشخص کرده فتح قدس شریف را انجام دهند.
,
 
,
امام جمعه اراک با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی(ره) بیان کرد: سالروز رحلت بنیان گذار یادآور مجاهدت های حضرت امام در میدان جهاد اکبر، تقوا و اتکا به خداوند است و قیام امام(ره) تنها برای خدا و رضایت الهی بود و با این قیام الهی مسیر کرامت و سربلندی بشریت را ترسیم کرد.
,
 
,
وی با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری در طول این سال ها همواره فصل الخطاب مردم و مسئولین بوده،گفت: بیانات رهبری از اهمیت بسیاری برخوردار است و لذا باید همه توان خود را برای تحقق بیانات راهگشای ایشان به به کارگیری کنیم.
,
 
,
امام جمعه اراک با اشاره به اینکه کاندیدای تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان خود را برای آزمون بزرگ انتخابات و شروع یک رقابت سالم و همراه با اخلاقیات آماده کنند، گفت: احراز نشدن صلاحیت کاندیدهای دیگر به معنای بی صلاحیتی آنها نیست چراکه هرکدام از آنها دارای توان و مدیریت های ویژه هستند که باید در سایر امورات کشور به کارگیری شوند و در عرصه های دیگر به مردم خدمات ارائه دهند.
,
 
,
وی تاکید کرد: نامزدهای انتخاباتی باید اخلاق انتخاباتی را در صحنه رقابت رعایت کند چراکه انتخابات مسابقه خدمت است و کاندیدا برای خدمت صادقانه به مردم مسابقه می دهند.
,
 
,
دری نجف آبادی افزود: همه کاندیدا باید از شعارهای غیر واقعی و ناممکن به جدیت پرهیز کنند چراکه رفتار صحیح نامزدها و پرهیز از فریب مردم برای ستادهای انتخاباتیو سایر مردم الگو است.
,
 
,
وی با بیان اینکه اولویت اصلی کشور رسیدگی به معیشت مردم ،ایجاد اشتغال ،رفع بیکاری و از بین بردن موانع تولید است،گفت:انتخابات باید زمینه جهش تولید در همه ابعاد را فراهم کند.
,
 
,
امام جمعه اراک اضافه کرد: همچنین مبارزه با قاچاق کالا و فساد از اولویت های مهم دیگر است که همه مسیولین با کمک مردم باید در این راستا گام بردارند.
,
 
,
وی با بیان اینکه آثار انتخاب مردم در ۲۸ خرداد ماه سالیان سال ماندگار خواهد بود، گفت: لذا باید نسبت به انتخاب خود با بصیرت و آگاهانه عمل کنیم و دقت بیشتری داشته باشیم.
,
 
,
امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه کاندیدای ریاست جمهوری باید برنامه محور باشند، گفت: کاندیدا برنامه های خود برای رفع مشکلات کشور و رونق اقتصاد برای مردم ارایه بدهند و اگر مردم هم احساس کنند که برنامه ها واقعی و قابل عملیاتی شدن است قطعا در انتخابات مشارکت گسترده خواهیم داشت. 
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: ملت فهیم ایران در انتخابات ۲۸خرداد همچون انتخابات های گذشته با حصور معنادار و باشکوه خود برگ زرینی در تاریخ انقلاب می افزایند و حماسه ماندگاری خلق خواهند کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه