اخبار داغ

پیگیری سوژه مردمی؛

گلایه اهالی اسدیه از عدم روشنایی بوستان شهدای گمنام/ روشنایی بوستان افتتاح نشده، کابل‌ها به سرقت رفت

گلایه اهالی اسدیه از عدم روشنایی بوستان شهدای گمنام/ روشنایی بوستان افتتاح نشده، کابل‌ها به سرقت رفت
اهالی شهر اسدیه مرکز شهرستان درمیان از عدم روشنایی بوستان شهدای گمنام این شهر گلایه داشته و خواستار پیگیری شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، اهالی شهر اسدیه مرکز شهرستان درمیان از عدم روشنایی مناسب بوستان شهدای گمنام این شهر گلایه داشته و خواستار پیگیری شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، ,

یکی از شهروندان اسدیه طی تماس با پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، از عدم روشنایی مناسب بوستان شهدای گمنام این شهر خبر داد و گفت: نداشتن روشنایی مناسب برای بوستانی که میزبان شهدای گمنام است اصلا خوب نیست.

,

وی افزود: شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان است و می‌طلبد مسئولان امر از جمله شهرداری اسدیه توجه لازم را نسبت به تامین روشنایی این بوستان داشته باشند.

,

این شهروند با بیان این‌که نداشتن روشنایی مناسب بوستان شهدای گمنام شهر اسدیه محلی برای حضور افراد معتاد در این محل شده، اظهار کرد: با توجه به گرم شدن هوا، مردم شب‌ها برای پیاده روی و استفاده از هوای آزاد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک می‌خواهند از این بوستان استفاده کنند اما با توجه به عدم روشنایی مناسب این حق از مردم گرفته شده و حضور در این بوستان با توجه به عدم روشنایی مناسب بسیار ترسناک است.

,

وی عنوان کرد: شنیده شده بنیاد علوی نهاد توسعه و پیشرفت شهرستان درمیان مبلغی اعتبار برای تامین روشنایی این بوستان در نظر گرفته اما در حال حاضر این بوستان حداقل روشنایی مناسب را ندارد.

,

این شهروند خواستار پیگیری این مشکل و تامین روشنایی مناسب بوستان شهدای گمنام شهر اسدیه شد.

,

افشین عابدینی شهردار اسدیه در گفت‌وگو با خاورستان، در این خصوص اظهار کرد: بوستان شهدای گمنام شهر اسدیه در حال بازسازی است.

,

وی افزود: تجهیزات روشنایی برای این بوستان خریداری و داخل شهرداری است.

,

روشنایی بوستان افتتاح نشده، کابل‌ها به سرقت رفت

, روشنایی بوستان افتتاح نشده، کابل‌ها به سرقت رفت, روشنایی بوستان افتتاح نشده، کابل‌ها به سرقت رفت,

شهردار اسدیه بیان کرد: طی دو هفته گذشته تجهیزات بوستان را نصب و کار کابل‌کشی را انجام دادیم اما متاسفانه چند روز بعد از نصب تجهیزات، کابل‌های برق بوستان به سرقت رفت.

,

عابدینی با بیان این‌که مجدد سفارش تهیه کابل داده شده، عنوان کرد: این بوستان با همکاری بنیاد علوی در حال ساخت است.

,

وی در مورد تخصیص مبلغ در نظر گرفته شده از طرف بنیاد علوی که از طرف شهروندان مطرح شده، اظهار کرد: تاکنون بنیاد علوی هیچ مبلغی برای ساخت بوستان شهدای گمنام اسدیه به شهرداری پرداخت نکرده و قرار است همکاری مالی داشته باشد.

,

شهردار اسدیه گفت: تاکنون شهرداری اسدیه یک میلیارد تومان اعتبار برای ساخت المان، سنگ‌فرش کف و ساخت 15 آلاچیق در این بوستان هزینه کرده است. 

,

عابدینی خاطرنشان کرد: برای خریداری تجهیزات روشنایی این بوستان، بنیاد علوی متعهد شده کمک مالی به شهرداری داشته باشد اما تاکنون مبلغی از سوی بنیاد علوی به شهرداری نرسیده است.

,

وی ادامه داد: شهرداری اسدیه مقداری از تجهیزات مورد نیاز روشنایی بوستان را خریداری کرده اما هزینه این تجهیزات را نیز تاکنون بنیاد علوی به شهرداری پرداخت نکرده است.

,

شهردار اسدیه بیان کرد: طبق صحبتی که اخیرا با دوستان بنیاد علوی داشتم مقرر شده طی یک ماه آینده هزینه خریداری تجهیزات مورد نیاز برای تامین روشنایی بوستان شهدای گمنام اسدیه پرداخت شود.

,

تکمیل و تجهیز بوستان شهدای گمنام نیازمند یک میلیارد تومان اعتبار 

, تکمیل و تجهیز بوستان شهدای گمنام نیازمند یک میلیارد تومان اعتبار , تکمیل و تجهیز بوستان شهدای گمنام نیازمند یک میلیارد تومان اعتبار ,

عابدینی با بیان این‌که تکمیل و تجهیز تمام بوستان شهدای گمنام اسدیه برای روشنایی به یک میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، افزود: بنیاد علوی متعهد شده که این یک میلیارد تومان را پرداخت کند و امیدواریم طی یک ماه آینده این مبلغ به دست ما برسد. ضمن این‌که بنیاد علوی مبلغی که تعهد کرده را پرداخت خواهد کرد و تاکنون شاهد بدقولی از طرف بنیاد علوی نبوده‌ایم.

,

وی خاطرنشان کرد: تجهیزات روشنایی این بوستان نصب شد اما هنوز افتتاح نشده به سرقت رفت که برای دستگیری سارق یا سارقان نیز به دادگستری شهرستان درمیان شکایت کرده و امیدواریم سارق یا سارقان پیدا شوند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه