اخبار داغ

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خراسان جنوبی:

لزوم مشارکت حداکثری مردم و منتقدان در انتخابات/ تشکیلات و ساختار شورای ائتلاف خراسان جنوبی در خدمت ستاد آیت الله رئیسی

لزوم مشارکت حداکثری مردم و منتقدان در انتخابات/ تشکیلات و ساختار شورای ائتلاف خراسان جنوبی در خدمت ستاد آیت الله رئیسی
تناکی با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری موضع شورای ائتلاف نیرو های انقلاب مشخص است،گفت: تمامی تشکیلات و اعضاء شورای ائتلاف نیروهای انقلاب؛ از صدر تا ذیل در خدمت ستاد آیت الله رئیسی درخراسان جنوبی خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر تناکی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خراسان جنوبی در خصوص اهمیت انتخابات در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارکرد: بر اساس آیه قرآن " ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیر ما بانفسهم" خداوند می فرماید که سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهم مگر اینکه خودشان آن را تغییر دهند، اهمیت موضوع انتخابات کاملا روشن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  خاورستان،,

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی که همه امور به رأی مردم بسته است، زمان تغییر همین انتخابات است. اگر مردم از شرایط موجود ناراحتند و نسبت به این وضعیت انتقاد دارند، اکنون زمان آن است که قاطعانه در عمل وارد کار شوند و نیرویی را انتخاب کنند که بتواند به دغدغه ها و مشکلاتشان پاسخ دهد و در وضعیت کنونی تغییر ایجاد کند.

,

لزوم مشارکت مردم و منتقدان به وضع موجود در انتخابات

, لزوم مشارکت مردم و منتقدان به وضع موجود در انتخابات, لزوم مشارکت مردم و منتقدان به وضع موجود در انتخابات,

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر برخی از وضع موجود راضی هستند هم می توانند به افراد مدعی همین وضع رأی دهند،گفت: موقع انتقاد و تغییر عملکرد الان است و بعد از آن، عملکرد خودمان را می بینیم، چراکه اگر بیشتر از 50 درصد آرا برای یک کاندیدا باشد، او باید نظر مردم را در مدیریت خود اعمال کند.

,

وی تشریح کرد: اگر مردم به افرادی که بانی و مدعی وضع موجود هستند رأی بدهند، مقام معظم رهبری هم سیاست های نظام را بر اساس نرمش قهرمانانه ترسیم می کنند، اما اگر مردم به تفکر مقاومت و شهید سلیمانی رأی بدهند، مقام معظم رهبری در تنظیم سیاست ها دست بازتری خواهند داشت که خوشبختانه درک مردم بالا رفته و انتخاب درستی خواهند داشت.

,

مشارکت بیشتر مردم؛ دولت مقتدرتری رقم می زند

, مشارکت بیشتر مردم؛ دولت مقتدرتری رقم می زند, مشارکت بیشتر مردم؛ دولت مقتدرتری رقم می زند,

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات، بیان کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، ما نیازمند دولت مقتدر اسلامی هستیم، هر چه مشارکت بیشتر باشد؛ دولت مقتدرتر خواهد بود، هر چه مشارکت کمتر باشد هم مغرضان سیاسی داخلی و خارجی، شیطنت های بیشتری خواهند کرد و در ادامه دولت انتخابی هم اقتدار کمتر و دست بسته تری خواهد داشت.

,

تناکی یادآور شد: خوشبختانه تاکنون ایران بیشترین رکوردهای مشارکت را داشته است. در همین خصوص خراسان جنوبی هم همیشه رتبه اول یا دوم مشارکت را داشته است که امیدواریم در انتخابات پیش رو هم، مردم استان ما رکورد اول مشارکت را به نام خود ثبت کنند. بخصوص حالا که یکی از کاندیداهای شاخص و اصلح حاضر در صحنه انتخابات، آیت الله رئیسی؛ نماینده مردم خراسان جنوبی در چند دوره مجلس خبرگان رهبری است.

,

وی با تاکید بر انتخاب اصلح توسط مردم، گفت: تمام کاندیداهایی که از فیلتر شورای نگهبان رد شده اند، همه اصلح هستند و نمره قبولی گرفته اند، اما قطعا نمره 20 با نمره 12 یکسان نیست و به همین دلیل مردم باید سوابق، برنامه ها و عملکرد این کاندیداها را بررسی و فرد اصلح را انتخاب کنند.

,

تشکیلات و ساختار شورای ائتلاف خراسان جنوبی در خدمت ستاد آیت الله رئیسی در استان

, تشکیلات و ساختار شورای ائتلاف خراسان جنوبی در خدمت ستاد آیت الله رئیسی در استان, تشکیلات و ساختار شورای ائتلاف خراسان جنوبی در خدمت ستاد آیت الله رئیسی در استان,

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خراسان جنوبی افزود: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، ضمن اینکه همه کاندیداها را خوب می داند، اما با توجه به بررسی ها، روی آیت الله رئیسی به اجماع نظر رسیده است.

,

تناکی ادامه داد: شورای ائتلاف در دو حوزه انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای شهر فعالیت می کند. تشکیلات این شورا در تمام استان پخش است و ساختار آن در تمام شهرها و همچنین دهستان های استان گسترده است. همه این تشکیلات و شبکه در اختیار، در زمینه هر دو انتخابات ورود پیدا خواهد کرد.

,

وی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری موضع شورای ائتلاف مشخص و آیت الله رئیسی کاندیدای انتخابی است که شبکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب؛ از صدر تا ذیل، در خدمت نماینده آیت الله رئیسی در استان است.

,

ارائه لیست شورای ائتلاف برای انتخابات شورای شهر

, ارائه لیست شورای ائتلاف برای انتخابات شورای شهر, ارائه لیست شورای ائتلاف برای انتخابات شورای شهر,

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خراسان جنوبی ادامه داد: شورای ائتلاف برای انتخابات شورای شهر بخصوص در بیرجند هم، لیست خواهد داد و اگر مردم نیاز به مشورت داشته باشند و به شورای ائتلاف اعتماد داشته باشند، می توانند به لیست 9 نفره ی شورای ائتلاف که بر اساس تحقیق و بررسی انتخاب شده اند، رأی بدهند.

,

تناکی عنوان کرد: در لیست شورای ائتلاف برای شورای شهر، تخصص های متعدد و مورد نیاز شهر بخصوص در حوزه های عمران و شهرسازی، حقوقی، بانوان، اصناف و ... لحاظ شده است که اسامی این لیست از رسانه های مختلف اعلام خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه تبلیغات پوستری برای کاندیداهای مدنظر به صورت حداقلی خواهد بود، افزود: همچنین با توجه به شیوع کرونا، قطعا تجمعات انتخاباتی به صورت محدود برگزار خواهد شد و تبلیغات بیشتر در رسانه ها انجام خواهد شد که شورای ائتلاف در این خصوص همکاری خواهد کرد. 

,

اتصال 18 هزار نفر به شبکه شورای ائتلاف

, اتصال 18 هزار نفر به شبکه شورای ائتلاف, اتصال 18 هزار نفر به شبکه شورای ائتلاف,

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خراسان جنوبی بیان کرد: حداقل در شهرستان بیرجند، حدود 18 هزار نفر به شبکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، متصل هستند که سرشبکه ها و سرگروه های این شبکه، از صدر تا ذیل، کاندیدای اصلح را بر اساس تحقیقات انجام شده به مردم معرفی می کنند، اما باز هم مردم تصمیم خواهند گرفت که به چه کسی رأی بدهند.

,

تناکی گفت: یکی از وظایف دیگر شورای ائتلاف مطالبه گری از مسئولان است، مسئولی که با رأی مردم و حمایت شورای ائتلاف به جایگاهی رفته است، توقعاتی در جهت بهبود شرایط از او وجود دارد و این شورا از مسئولان سوال می کند که آیا به وعده ها و مطالبه های مردم عمل کرده است یا خیر؟ 

,

وی افزود: وظیفه مهم دیگر این شورا، تبیین گفمان امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری است، چرا که گروه هایی در داخل یا خارج، از کلام بنیانگذاران انقلاب سوء استفاده و حق و باطل را جا به جا جلوه می دهند. امر به معروف و نهی از منکرنیز از مقوله های دیگری است که باید در همه زمان ها به آن بپردازیم. اما جناح های سیاسی در این مورد ضعیف عمل کرده اند که به آن اعتراف کرده ایم.

,

انتهای پیام /

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه